Spå barnets kön med ring
Finns det någon som låtit spå barnets kön med hjälp av en ring? Stämde det när barnet väl var fött? Har hört att pendlar ringen fram och tillbaka är det en kille. Snurrar den runt så blir det en tjej.
Finns det någon som låtit spå barnets kön med hjälp av en ring? Stämde det när barnet väl var fött? Har hört att pendlar ringen fram och tillbaka är det en kille. Snurrar den runt så blir det en tjej.
Jag har pendlat en hel del magar vid det här laget, inklusive mina egna... och hittills ligger jag på 80% rätt.
Jag får reda på en mage till i januari någon gång, när invånaren flyttar ut i vida världen istället
Och mycket riktigt, fram och tillbaka är pojke och cirkel är flicka.
jag har oxå alltid hört att om den pendlar fram o tillbax är det en pojke och i ring en flicka, men nu helt plötsligt så står det på www.niomanader.se (tror jag det var) och en "spåkvinna" på passagen, helt tvärtom, att om den pendlar fram o tillbax så är det en flicka och i en ring en pojke... hrm.
har gjort det o först skulle bli en pojk o det blev det detta ska bli en flicka o de vet jag inte om det är än.. med de har stämt till 100% på dom jag känner osm har gjort det.... OM dom har använt egen ring...det ska ju helst vara förlovning ring eller om man är gift...
Jag blev spådd när jag väntade mina söner. Båda gångerna stämde det Denna gång säger ringen en flicka (2 olika har spått samma resultat). Spännande.
men e det fram o tillbax som det är en pojke och i en ring som det är en flicka ?
Fram o tillbax stämde bra med pojkarna. Min systers dotter, där gick ringen i en cirkel.
Fram och tillbaka = pojke har stämt i 6 fall för mig nu... och cirkel = flicka 2 gånger, resterande 2 magar blev inget bra resultat på pendlingen
Vi gjorde detta testet i skolan under en lektion. Vi förstod ej varför vi skulle göra detta. Men läraren sa till oss att få ringen att pendla, gå i cirklar och stanna utan att röra på fingret. Alltså man skulle bara tänka det och vad hände ? jo, det vissade sig att våra tankar styr det hela.
Ville bra dela mig av vad fick lära oss om detta..
För ett antal år sedan blev jag spåd att få två pojkar och ev senare även en flicka.... Provade pendeln nu som visade - pojk - Vi får väll se vem som får rätt
Av gamla skrönor så har jag låga hjärtljud och en pojkmage MEN det är ju bara skrönor!! Eller
Cattis86: Jag har använt mig av pendel vid flertalet tillfällen. Även om jag velat att svaret skulle bli motsattsen så har det sedan stämt på vad pendeln har sagt....
på mig så har den funkat tvärt om ...snurrat =pojke..och nu pendlar den..så vi får se..
mina bekanta säger att det är så oxå???
oj nu får vi se...
Jordgubban: Normala är så som det skrivits ovan, men precis som att det finns människor med hjärtat på höger sida så fiins det dem som pendlar tvärtom.
Cattis86: Självklart kan man styra pendeln med tanken! Men det finns inte en chans att jag ska kunnat "veta" vad som fanns i magen i 80%, 50% rätt kan man gissa sig till...