• Anonym

Vart är lingonveckan och vad händer?

OBS äckligt! Min mens skulle ha kommit den 14.e och den brukar vara punktlig men hitills är det inte minsta antydan till att den skulle vara påväg. Inget ont i magen eller förkänningar alls. Däremot är det väldigt mycket vit flytning istället som är ganska tjock, vad beror det på att det blir så här?

• Svar på tråden Vart är lingonveckan och vad händer?
  • ingensignatur

graviditet? Stress?

• Zelmilainen

en mens kan hoppa flera veckor fel även om den varit regelbunden i över 10 år... *L* så antingen kommer mensen snart lr så e den borta för att du e gravid kanske?

nehepp...
  • Anonym

Naturligtvis har jag tänkt på graviditet, även om tanken känns hemskt skrämmande. Men det jag mest funderade på var varför det istället för mens är så rikliga flytningar, det är nästan så det känns blött. Har inte haft det så innan.

• Anonym (Gravid kanske??)

Man kan få mer flytningar när man är gravid. Jag hade det när jag väntade mitt första barn. Jag kunde känna hur det "rann till" precis som när man får en störtblödning vid mens. När jag då kände det så trodde jag först att jag fått missfall men det var bara flytningar. dock så har jag inte för mig att de var särkillt tjocka.

• Anonym

Ingen äl denna månad och då utebliven mens?

• Dr Mupp
    Anonym skrev 2011-03-16 23:31:07 följande:
    Naturligtvis har jag tänkt på graviditet, även om tanken känns hemskt skrämmande. Men det jag mest funderade på var varför det istället för mens är så rikliga flytningar, det är nästan så det känns blött. Har inte haft det så innan.
    Tjocka vita flytningar? Det har jag haft vid varenda graviditet.

Köp ett gravtest.
    If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Anonym

Fortfarande ingen mens, svagt rosa på pappret en gång under dagen men inget mer men den kanske är på gång då? Känner mig extremt trött och yr och irriterad så jag tänker att det kanske är influensa på gång och att det är därför den inte kommer som den ska? Kan det vara det tro?

• Ellynil

Jag tycker definitivt att du ska göra ett graviditetstest. Just trötthet var mitt första graviditetstecken.

• Anonym
    Ellynil skrev 2011-03-17 19:29:28 följande:
    Jag tycker definitivt att du ska göra ett graviditetstest. Just trötthet var mitt första graviditetstecken.
    Jag vågar inte, det känns så himla hemskt och jag vill bara sticka huvudet i sanden och sova. Har hört att det går två olika influensor så det kan ju vara en sådan på gång med, är det inte möjligt att mensen blir försenad då?
  • Anonym (Gravid kanske??)

Om du nu även inte tror att du är gravid så bör du ju ändå göra ett graviditetstest för att iallafall kunna utesluta graviditet. För du har ju tydliga tecken på att vara gravid!

• Dr Mupp
    Anonym skrev 2011-03-17 19:16:56 följande:
    Fortfarande ingen mens, svagt rosa på pappret en gång under dagen men inget mer men den kanske är på gång då? Känner mig extremt trött och yr och irriterad så jag tänker att det kanske är influensa på gång och att det är därför den inte kommer som den ska? Kan det vara det tro?
    Det låter verkligen som du är gravid.
    Tjocka vita flytningar = vanligt vid graviditet.
    Svagt rosa på papper = vanligt tidigt i graviditet.
    Trött och yr = vanligt vid graviditet.

Jag tycker verkligen du ska ta ett test då vet du ju iaf om det är det eller inte. Det är bättre att vet och gå vidare därifrån än att inte veta.
    If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-17 19:32:29 följande:
    Jag vågar inte, det känns så himla hemskt och jag vill bara sticka huvudet i sanden och sova. Har hört att det går två olika influensor så det kan ju vara en sådan på gång med, är det inte möjligt att mensen blir försenad då?
    Är du gravid så är det ju inget som försvinner för att du stoppar huvudet i sanden..
Svar på tråden Vart är lingonveckan och vad händer?