• Anonym (SEGT..)

sega gula flytningar efter förlossning

jag fick mitt andra barn för ca 2 månader sedan. Nu har avslaget blivit lite ljusgula flytningar som inte kultar något, men de senaste dagarna har de övergått till att bli supersega som fummiband eller ja jätte jätte sega och gulaktiga. Jag minns att jag hade så med efter mitt andra barn  men varför får man detta och är det fler som har det?

Förra gången vet jag att jag kunde ha som mensverk eller som vid ägglossning sen kom det som en seg flytning man liksom kunde dra ut ur ja.. skitläbbigt!!
    Ska på efterkontroll i nästa vecka tänkte fråga då men vill veta om det är fler somupplevt detta? 

• Svar på tråden sega gula flytningar efter förlossning
  • Anonym

Här har du en till som upplevt detsamma. Fick min dotter för 6 veckor sedan och har haf dessa flytningar/slem från och till under 2 veckor och även i samband med liknande mensvärk/ägglossning. Så du är inte helt ensam. =)

• Anonym (SEGT..)

Ah skönt då är det nog normalt? Så läskigt kan liksom dra ut slime tycker det känns så där.. tänk sen när man ska ha sex igen, kul om det kommer ut sån slime liksom..

• Anonym

Vi har fått till det redan och det har inte varit någon fara med det gula slemmet absolut ingenting som stör eller märks. =)

• Anonym (SEGT..)

haha ok skönt att höra! Men det var vågat, tror inte jag vågar riktigt ännu.. haha jag är väll en fegis men väntar gärna en månad till ;)

Svar på tråden sega gula flytningar efter förlossning