• Tallulah

Är det bara jag som vägrar att rösta i IDOL 2005??

Klarar inte av att vara en människa som röstar på sådana program... ändå så kommer jag att bli sur om Sebastian vinner. Töntigt av mig va?

• Svar på tråden Är det bara jag som vägrar att rösta i IDOL 2005??
  • ThereseLaurin

samma här ...röstar inte men skulle bli grymt besviken om sebastian vinner

• Björkeli

Röstar aldrig. Så tråkig är jag!

Skulle inte köpa en skiva med någon av dem, men de är duktiga!

• Lola Jämtland

Jag kollar inte ens på den där skiten......

• grodiz

Av princip brukar jag aldrig rösta på någonting, de tjänar ju grymt med pengar på att hela svenska folket sitter och sms:ar och ringer på omröstningar...
    Men, heja Agnes!

• Annika 1983

jag har inte sett ett ända avsnitt *skäms* så min röst får de klara sig utan

• Tallulah

Det är inte alls min musikstil... jag gillar verkligen bara "äkta" musik och inte sådant som är stöpt i en mainstream-form...

... men jag älskar att kolla på IDOL.... he he he

• Björkeli

Nä, inte min smak heller...

• MayaS

Jo då jag tittar..... men har annat att lägga mina surt förvärvade pengar på... ser dock gärna att Sebastian vinner även om jag faktiskt får erkänna att jag gillar Agnes version av vinnarlåten bäst....

• Tallulah

Ärligt talat så blir jag så himla glad av att se så duktiga och modiga "ungdomar"... själv är jag ju gamla tanten som aldrig skulle ha vågat ngt. liknade när jag var 17 år.

• Sandreli

Röstar aldrig men håller likväl på Agnes ikväll

• Amarone Classico

Jag röstar inte för att de snor en massa pengar då!

• Tallulah

Innerst inne vill jag ju själv stå på scen... hade en karaokeemaskin hemma för ett tag sedan och sjöng och lekte stjärna inför min 7-månaders... Gud, vad jag skrattade åt mig själv.

• Ulle 74

Lägger inte heller pengar på att rösta, men håller på Agnes!

• drakon

Jag röstar inte heller för den jag röstade på har åkt ut

• drakon

Håller dock tummarna för Sebastian

Svar på tråden Är det bara jag som vägrar att rösta i IDOL 2005??