Är det bara jag som vägrar att rösta i IDOL 2005??
Klarar inte av att vara en människa som röstar på sådana program... ändå så kommer jag att bli sur om Sebastian vinner. Töntigt av mig va?
Klarar inte av att vara en människa som röstar på sådana program... ändå så kommer jag att bli sur om Sebastian vinner. Töntigt av mig va?
samma här ...röstar inte men skulle bli grymt besviken om sebastian vinner
Röstar inte heller men blir nog sur om Agnes vinner...
Röstar aldrig. Så tråkig är jag!
Skulle inte köpa en skiva med någon av dem, men de är duktiga!
Jag kollar inte ens på den där skiten......
Av princip brukar jag aldrig rösta på någonting, de tjänar ju grymt med pengar på att hela svenska folket sitter och sms:ar och ringer på omröstningar...
Men, heja Agnes!
jag har inte sett ett ända avsnitt *skäms* så min röst får de klara sig utan
Det är inte alls min musikstil... jag gillar verkligen bara "äkta" musik och inte sådant som är stöpt i en mainstream-form...
... men jag älskar att kolla på IDOL.... he he he
Nä, inte min smak heller...
Jo då jag tittar..... men har annat att lägga mina surt förvärvade pengar på... ser dock gärna att Sebastian vinner även om jag faktiskt får erkänna att jag gillar Agnes version av vinnarlåten bäst....
Ärligt talat så blir jag så himla glad av att se så duktiga och modiga "ungdomar"... själv är jag ju gamla tanten som aldrig skulle ha vågat ngt. liknade när jag var 17 år.
Röstar aldrig men håller likväl på Agnes ikväll
Jag röstar inte för att de snor en massa pengar då!
Innerst inne vill jag ju själv stå på scen... hade en karaokeemaskin hemma för ett tag sedan och sjöng och lekte stjärna inför min 7-månaders... Gud, vad jag skrattade åt mig själv.
Röstar inte heller..... men håller tummarna för Agnes. Hon regerade sista låten
Lägger inte heller pengar på att rösta, men håller på Agnes!
Jag röstar inte heller för den jag röstade på har åkt ut
Håller dock tummarna för Sebastian