• Anonym (fundersam)

Om ens man har (många) såna här och liknande bilder i en dold mapp på datorn...

Ja vad ska man tänka då?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om ens man har (många) såna här och liknande bilder i en dold mapp på datorn...
  • Anonym (fundersam)

Själv vet jag inte om jag ska våga fråga eller bara försöka glömma vad jag sett...

• Anonym (fundersam)

Den där andra bilden med barnvagnen ¨måste ju vara den ultimata förödmjukelsen...

• Rosa socka

Ja, först hade jag nog blivit förvånad och sen skrattat som en dåre. Sen hade jag frågat honom vad i allsin dar det handlar om.

❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
  • Anonym (fundersam)
    Rosa socka skrev 2011-03-17 17:51:42 följande:
    Ja, först hade jag nog blivit förvånad och sen skrattat som en dåre. Sen hade jag frågat honom vad i allsin dar det handlar om.
    Skulle han svarat?
  • Välvillig

Om du tycker hans fetisch är lite smått löjeväckande och avtändande så låtsas som ingenting och titta inte i den där mappen igen.

• Anonym (fundersam)

Välvillig skrev 2011-03-17 17:56:08 följande:
    Om du tycker hans fetisch är lite smått löjeväckande och avtändande så låtsas som ingenting och titta inte i den där mappen igen.
    Det har jag inte sagt, men jag fattar inte riktigt varför... Här är en bild till förresten...
  • Rosa socka
    Anonym (fundersam) skrev 2011-03-17 17:53:41 följande:
    Skulle han svarat?
    Jag är rätt säker på att han hade pratat med mig om det ja, vi kan prata om allt.
    ❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
  • Cloudy

Jag tror inte att människor med fetisher är riktigt 100.
    En stor del av hjärnan lär ju vara gravt underutvecklad.

Tycker synd om dig TS som har en sådan "karl".

• Queenie70

Jag skulle bli äcklad och har svårt att tänka mig att jag skulle kunna vara intim med honom framöver. Over and out med andra ord.

• hannahlilla

Jag vet inte vad jag hade gjort så kunde inte rösta. Men jag hade nog haft väldigt svårt för det hela, män i bebisklänningar och blöjor känns absolut inte som något jag någonsin skulle vilja pyssla med. Hade nog blivit rätt avtänd på sambon.

Elvira, 19/3-07.
Svar på tråden Om ens man har (många) såna här och liknande bilder i en dold mapp på datorn...