Tess1986 skrev 2011-03-17 23:08:10 följande:
Jag hade ju hellst vilja haft en vanlig enkel vagn som man bara sätter en extrasits på till stora barnet.
Har sett emmaljunga nitro med syskonsits som jag tycker verkar intresant kanske....??
Vet att jag inte vill ha nån "dubbelvagn"...asså inte en sån bred sak.
Det är ju just när jag vill åka till köpcentret eller gå i nån stor galleria och sånt som jag hellt inte vill att min stora pojk ska springa åt alla håll själv å virra runt ...
Samtdigt är han så stor så man vill inte heller lägag ner för många tusenlappar på en ny vagn heller...
Tycker att det är supersvårt verkligen.
Britax b-dual såg jag på blocket idag och den såg också bra ut....men kunde man ha liggdel på den samtiigt som en extra sits till den stora pojken?
Hur är vagnen som singelvagn(utan syskonsitsen på)? Tyckte att det såg ut som att framhjulen blev så himla lååångt framför liggdelen...
ja britaxen kan man ha liggdelen på samtidigt som syskondelen. Min stora tjej sitter nere och lilla uppe. Gott om plats för båda barnen. den funkar jätte bra som singelvagn oxå.. mycket smidigare än att släpa på en dubbelvagn. Syskondelen är ju väldigt enkel att sätta på eller ta av oxå