hoppar från balkongen snart !
Hej jag blir snart helt tokig kan inte tygla mitt humör alltså,ville smälla till min kille så så så hårt i dag, det låter helt sjukt .
Det är nämligen så att han nonchalerar mig hela tiden när jag pratar om vad jag vill göra i sommar ,han vill bara vara ute på hans föräldrars land... fan alltså... jag blir galen, där hans föräldrar så klart ska vara hela sommaren. jag orkar inte med dem så länge , jag blir toki9g.alltid när vi ska hälsa på min familj så är det suck å stön..... sen är jag arg på han för att jag är från enköping men bor i stockholm och han säjer att han aldrig tänker flytta från den här sidan av stockholm ,inte ens om det blir närmre hem till mina föräldrar,då får det hellre ta slut säger han... va fan han älskar ju inte mig alls då... jag orkar inte med detta förhållande längre fy fan!!! Finns det hjälp att få skulle vi behöva det idag...
Det är ofta han inte ser till mina behov ,bara han får åka på jäkla golfresa för 6000:- så får vi se om vi har råd att göra nåt med våran dotter.... urs vad trött jag är på människan.... Är jag helt knäpp som känner så här???? ja tydligen.....