• AW76

Hur överraska min man som fyller 35 i maj?

Jag börjar redan fundera på detta, men tiden går fort, och det är bara 1½ månad kvar tills han fyller år. Grejen är att jag konstant har misslyckats med presenter till honom, så jag vill verkligen lyckas nu när han fyller 35. Ska försöka ge en bild av honom/mig:

* Inga klädtips! Jag har försökt ge kläder nästan varje år (alltifrån fina skjortor till badbyxor och det blir ALLTID fel! Oftast köper jag för små kläder, visst man kan byta, men det är så trist när det blir så)

* Han är prylgalen och inredningsintresserad. Ibland har jag lyckats köpa fina Kosta-grejer som han har gillat. Men det känns tråkigt att ge det igen. Andra tips på inredningssaker tas tacksamt emot!

* Vi bor i radhus med en liten tomtplätt. Något till tomten kanske? En shysst grill har vi redan!

* Behöver tips i allmänhet hur man kan ordna en trevlig fest. Jag skulle vilja överraska honom! Han fyller som sagt i maj = en underbar årstid vid fint väder. Skulle vilja ordna något riktigt bra så att vi alla blir glada och nöjda Glad

Kom med era kreativa idéer!

• Svar på tråden Hur överraska min man som fyller 35 i maj?
  • Kegge

Snygga underkläder....på DIG! strumpeband lite extra vettu!
    Bara att mys till det tända ljus å sånt på kvällen!
    Tror jag blir en toppen present som du kan ge lite heta blickar och ledtrådar under dagen visa ett litet axelband eller så!
    Annars bokar du en spa weekend för er två eller något mys!
    Boka bord på en restaurant med det lilla extra.
    Ta in på hotell å bli bortskämda.
    Finns det något med inredning ni kan gå å titta på gör det.
    Gör nått tillsammans istället för att ge honom en pryl!

Fest.. hör med hans kompisar om nån kan vara med å planera bara det inte blir en fyllefest å ingen minns nått men de har ju koll på telefonnr å sånt till hans kompisar.

Lycka till!

Son 070630 & Dotter 090710!
  • AW76
    Kegge skrev 2011-03-18 22:36:51 följande:

Snygga underkläder....på DIG! strumpeband lite extra vettu!
    Bara att mys till det tända ljus å sånt på kvällen!
    Tror jag blir en toppen present som du kan ge lite heta blickar och ledtrådar under dagen visa ett litet axelband eller så!
    Annars bokar du en spa weekend för er två eller något mys!
    Boka bord på en restaurant med det lilla extra.
    Ta in på hotell å bli bortskämda.
    Finns det något med inredning ni kan gå å titta på gör det.
    Gör nått tillsammans istället för att ge honom en pryl!

Fest.. hör med hans kompisar om nån kan vara med å planera bara det inte blir en fyllefest å ingen minns nått men de har ju koll på telefonnr å sånt till hans kompisar.

Lycka till!

Tack för tipsen!

Ja, hotellweekend vore ju inte fel! Han gillar att bo på hotell Och så kan jag ha snygga underkläder på mig, det blir ju inte heller fel
  • Kegge

hehe! Go for it! ;)

Son 070630 & Dotter 090710!
Svar på tråden Hur överraska min man som fyller 35 i maj?