• Anonym (gravid?!)

Gravida med symtom innan BIM se hit !!! (äggviteflytning bl.a.)

Nån som känner igen sig?? Känner mig som ett fån och lägger tråden anonymt då detta känns så osannolikt men jag har verkligen dessa symtom.. redan...

*Molvärk av och till. Första ggn 3 dagar efter ÄL.
    *Sticker/kolayra/öm i brösten
    *Tydligare ådror på brösten
    *Slemmiga flytningar äggviteliknande/vita nu på dag 6 efter ÄL.
    (flytningarna är som typ ÄL, men trådarna mellan fingrarna spricker lättare)
    *Svullen mage

Så vad tror ni... gravid ?!
    Vill höra er med egna erfarenheter av tidiga symtom, inte av er som I NTE TROR på att man kan ha tidiga symtom.

Har minst en vecka kvar till BIM.

• Svar på tråden Gravida med symtom innan BIM se hit !!! (äggviteflytning bl.a.)
  • Anonym (gravid?!)

puff puff

Glömde ett symtom till hård i magen!

Ska testa på onsdag morgon, 4 dagar innan  BIM

Nån fler???

• Anonym (nästan samma)

Jag har också molnande värk av och till i livmodern och ådrorna på brösten syns mycket tydligare. Nästan så en av de sticker ut. Jag skulle haft ägglosning för lite mer än en vecka sen så kan inte tro av den anledningen att detta skulle ha med en graviditet att göra. men tänkte avvakta till nästa helg eller under veckan efter och så. Men ska bli spännande och se ditt resultat med

• Anonym (gravid?!)
    Anonym (nästan samma) skrev 2011-03-19 22:19:41 följande:
    Jag har också molnande värk av och till i livmodern och ådrorna på brösten syns mycket tydligare. Nästan så en av de sticker ut. Jag skulle haft ägglosning för lite mer än en vecka sen så kan inte tro av den anledningen att detta skulle ha med en graviditet att göra. men tänkte avvakta till nästa helg eller under veckan efter och så. Men ska bli spännande och se ditt resultat med

ok spännande det låter ju likt det jag har!!

• Anonym (bulle)

När jag plussade började jag må illa vid frukosttid redan 3 dagar efter ÄL.
    Hade lite molvärk och ont i ryggen.

Plussade sju dagar efter positivt ÄL-test
    så visst kan du vara gravid! Lycka till!!!

• Anonym (gravid?!)
    Anonym (bulle) skrev 2011-03-19 22:31:39 följande:
    När jag plussade började jag må illa vid frukosttid redan 3 dagar efter ÄL.
    Hade lite molvärk och ont i ryggen.

Plussade sju dagar efter positivt ÄL-test
    så visst kan du vara gravid! Lycka till!!!

7 dagar efter pos ältest ?!? Hur är det möjligt? Ditt ägg måste ju har rullat med raketfart och fäst sig i livmodern..haha. För det är ju då gravidhormonet börjar produceras. Vad jag läst kan man testa TIDIGAST 9 dagar efter ÄL. Du kanske hade äl tidigare än nu tror??

• Anonym (nästan samma)

Enligt testerna du beställer på testlagret.se eller vad sidan nu heter så säger de 7 dagar efter äl

• Anonym (gravid?!)
    Anonym (nästan samma) skrev 2011-03-19 22:40:53 följande:
    Enligt testerna du beställer på testlagret.se eller vad sidan nu heter så säger de 7 dagar efter äl
    vaa äre sant!!!???
  • Anonym (bulle)
    Anonym (gravid?!) skrev 2011-03-19 22:34:33 följande:

7 dagar efter pos ältest ?!? Hur är det möjligt? Ditt ägg måste ju har rullat med raketfart och fäst sig i livmodern..haha. För det är ju då gravidhormonet börjar produceras. Vad jag läst kan man testa TIDIGAST 9 dagar efter ÄL. Du kanske hade äl tidigare än nu tror??

hehe ja vad ska man tro?
    testade med digitala ÄL-test från clearblue och de visade positivt på söndagen och måndagen. Hade sex på fredagen och måndagen.
    Och plussade på söndagen veckan efter. Så sju dagar

hur går det för dig? *håller tummar*
  • Anonym (nästan samma)
    Anonym (gravid?!) skrev 2011-03-20 12:48:41 följande:
    vaa äre sant!!!???
    Ja det står så på sidan iaf.  Så det får man ju hoppas
  • Anonym (bulle)

...det finns ju "låghomonare" - som inte plussar förrän långt efter när de borde haft mens typ.
    Så jag är väl en höghormonare då

Svar på tråden Gravida med symtom innan BIM se hit !!! (äggviteflytning bl.a.)