• Anonym

Ni som har fettsugit venusberget

Jag är så jävla less på att rent ut sagt bli MOBBAD av vuxna människor för att jag har en såkallad bullfitta. Jag har slutat gå i tighta kläder och gömmer mig i stora T-shirts och mjukisbyxor nu, de har totalt spräckt mitt självförtroende. Går jag ut på krogen så går jag inte längre i mina tighta smickrande klänningar, jag går i en lååång skjorta och strumpbyxor istället. Inte så "high class" enligt mig som alltid tyckt om att visa upp mig och göra mig fin.

Jag är smal och vältränad så bullfittan har inte bara dykt upp pga vikten, jag har alltid haft den men inte tänkt på den då killar och män alltid tyckt om den. "Mer att ta på, den är gosig" säger de. Redan när jag var 7 år gammal och lekte ute på gården kom en ca 16 årig tjej fram och skrattade, pekade på den och sa "hahaha du har ju en fet bullfitta!". JAG VAR SJU JÄVLA ÅR men det har ändå inte stört mig någonting fram tills nu (jag är 27 nu) när även VUXNA kvinnor retas!!!!! :(

Vad kostade din fettsugning  & vart gjorde du den?
    Gjorde det ont att sitta upp efter op, t.ex mot en hård stol eller liknande?
    Hur snabbt läker det?
    Blev du nöjd med resultatet, trivs du bättre med dig själv?

• Svar på tråden Ni som har fettsugit venusberget
  • Anonym (muffen)

Seriöst, du ska inte behöva operera dig bara för att vissa tjejer är dumma i huvudet. Dom borde skickas i terapi omgående, alt sitta inlåsta någonstans.

Visste inte att det gick att göra såna operationer, men jag behåller min, då det är trevligt med stötdämpare (enligt min pojkvän).

Om någon annan säger något så är det förmodligen för att dom har extremt fula snippor och dom är avundsjuka för våra är mjuka o goa!

Stå på dig :)

• Lindreas

Det är helt för jävligt att du ens ska känna så! Usch, vad arg jag blir på folk!

Jag tycker det är tråkigt om du känner att du behöver operera dig på grund av det här, men jag rekommenderar att du kontaktar olika plastikkiruger och frågar dem! Har aldrig själv hört talas om en sådan operation, men den är nog inte omöjlig, även om jag, som sagt, tycker det är jävligt trist att du känner dig tvungen.

Kram på dig!

• Tom Araya

Jag hade kunnat förstå dina tankar på ett sådant ingrepp om du själv inte var tillfreds med din "bullfitta" men att du ska göra det p.g.a. vad andra tjejer tycker, tänker och säger är helt åt helvete!   Åt helvete med dom, de är bara avundsjuka på din "kameltå"!

Nu vet jag i och för sig inte hur stor bulle du har, allt är ju relativt. Men jag (och jag har hört andra killar uttrycka liknande åsikter) tycker att lite hull i venusberget ser bättre ut än inget alls.

• Anonym (me)

Var i samma situation som dig.. och fortfarande.. är också 27 år. Har nästan alltid en lång tröja.. har inte haft en kort på ca 15 år då jag skäms.. skulle aldrig ha bikini trosor.. men på något vis lärt mig att acceptera detta. För 7 år sedan hade jag panik.. prata med läkare och allt. 

• Wittra

Alla pratar här om att man inte ska göra saker för andras skull, nej det såklart..men det jag reagerar kraftigast på är att folk verkar helt OHÄMMAT kommentera ditt kön!? Sådant är väl sånt man inte går och pratar om eller? Jag vet folk med fula och lustiga arslen men inte tusan ställer jag mig och säger "näää men vilken ful rumpa du har! Vad fet/platt/konstig den ser  ut"....precis som man inte kommenterar andras utseende heller.

Att du som barn blev utsatt är tråkigt men barn är barn, de slänger ur sig all möjlig skit. Vuxna däremot ska kunna hålla igen och dessutom ha någorlunda taktkänsla för vad som är okej att säga och inte säga.

Nästa gång någon påpekar ditt kön så säg att det är fult med stora/små/spetsiga/runda bröst. Får du skit , så släng tillbaka den Kanske inte mognaste taktiken men lägger man sig på den nivån genom att kommentera någons venusberg så får ´man fan skylla sig själv!

Jag själv skulle aldrig komma på tanken att kommentera hur folk ser ut mellan benen.  Så fruktansvärt kränkande....

• Anonym

Sorry, men jag vet inte ens vad bullfitta är. Alltså jag har ju hört uttrycket, men vet då inte hur en sån ser ut. Jag har säkert en själv, men vafan då får det vara så!

• power

men skit i vad tjejerna säger, du får ju komplimanger för den också så ta åt dig av dom!

köp en push up trosa!! bulla på!!

Svar på tråden Ni som har fettsugit venusberget