• Solisrosis

ofodrad galonvante?

ja, jag är ute efter ofodrade galonvantar som dottern kan ha på fsk.. har tittat överallt, på lindex, hm, kappahl, intersport och stadium. ahittar bara fodrade, men jag är bara ute efter ofodrade eftersom vi går mot varmare tider..

tanken är att hon under ska ha vanliga tunna tumvantar... galonvantar är ju bra att ha nu eftersom det lär vara slask och regn en tid framöver nu, och fodrade blir ju så varmt..någon som vet vart man kan köpa dessa?

• Svar på tråden ofodrad galonvante?
  • Solisrosis

jaha! vad bra, då får jag nog ta en sväng tid.. har dom storlekar för små händer? jag har en väldigt liten tvååring. har vantarna på PoP sånt där band man spänner runt handleden?
    tack för tipset förresten!

• ELLEoClara

Vänta lite så kommer det i "alla" affärer.

Gjorde misstaget i höstas att vara ute i god tid ( inför dagis start).
    Letade massor och till slut blev det ett par DYRA från PoP, som sen användes max 5 gånger och nu är urvuxna.

Ca 1 månad senare fanns det överallt till mycket bättre pris. 

• Dr Mupp

Pop har ofodrade. Vet att kappahl har haft (vi har nämligen sånna också).

Pop har från storlek 6 mån-2 år, de är ganska små faktiskt. Visserligen förstora til min ettåring med microhänder, men annars små. De har band som man knäpper runt handleden.

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Solisrosis

Tack för alla tips..

TotteloElle.. jo, jag tänkte på det också, men samtidigt så på hösten går man ju mot kallare tider, vilket gör att ofodrade lätt blir ganska kallt.. nu tänkte jag att ofodrade galonvantar kan mna ju faktiskt ha ganska lång tid, i princip varje gång det regnar/är blött... men ja, vem vet, imorgon kanske det snöar igen *peppar peppar*, och då blir det vintervantar ett tag till...

som sagt, tack än en gång!

• cicci85

Jag letade överallt i höstas, då fanns det bara fodrade överallt. Nu i vår har jag bara hittat ofodrade på PoP.

• Stora Havet

Jag har köpt ofodrade galonvantar på POP, tycker de är bra (min son har kunnat ha samma vantar i 2 år, så jag tycker inte storleken är liten).

Jag har även sett ofodrade galonvantar på Åhléns och KappAhl till ungefär samma pris som på POP.

• Plutts mamma

Jag har köpt på KappAhl, som någon skrev innan så kommer det säkert in snart!

Svar på tråden ofodrad galonvante?