• kate84

söker vänner i Märsta

Har en son på 14 månader och ska ha bebisigen i Maj.  Är själv snart 27 år och flyttade hit till Märsta för cirka 2 år sedan. Känner inte så mycket folk här, dagarna blir lätt långtråkiga och ensamma - känner du igen dig så hör gärna av dig =)

• Svar på tråden söker vänner i Märsta
  • September7

Har bott i Märsta hela mitt liv, men nyligen flyttat utomlands till min kärlek. Vi ska starta bebisverkstad, men inte i Sverige.

Är övertygad om att det finns fler i Märsta som känner som dig ;) Om inte annat så är min dator alltid på, då jag är typ hemmafru :P

• kate84

Jaså, där ser man =) Trivdes du i Märsta? Var någonstans bor du nu?

Så vad spenderar du dagarna med förutom att ta hand om hem och så? =)

• September7

Ja, jag är ju uppvuxen i Märsta, så jag har ju massor med minnen därifrån :) Har bott lite överallt där och har alltid trivts jättebra :D

Nu bor jag i Turkiet :)

Jadu, jag gör inte så mkt egentligen.. inte just nu i alla fall, vi bor i en stad där kvinnorna mest håller sig hemma, men snart ska vi åka till en av de fantastiska turiststäderna vid kusten där vi kommer jobba på min mans restaurang :)

Vill du prata mer så kan du skicka ett PM, känner inte för att skriva så mycket privata saker här ;)

Svar på tråden söker vänner i Märsta