• mammsilon

ge mig tips på inredningsbloggar!!!

har fått ide torka på vad det gäller hemmet, har du en inredningsblogg eller vet någon bra så släng hit den!! allt från köpes saker till att göra egna saker!! alla tips är bra tips!!Skrattande

• Svar på tråden ge mig tips på inredningsbloggar!!!
  • mammsilon
    Min högsta önskan skrev 2011-03-19 20:41:09 följande:
    Och jag gav dej fel adress också..
    styleroom.se är den rätta adressen!
    hihi, tack så mycket!
  • muminmamman1978

En kompis till mig bloggar www.hildashem.se där finns både inredning, pyssel och tips. Jättemysig blogg.

• Pooma
    muminmamman1978 skrev 2011-03-23 11:04:52 följande:

En kompis till mig bloggar www.hildashem.se där finns både inredning, pyssel och tips. Jättemysig blogg.

Vilken fin blogg! Den ska jag hålla ett öga på
  • frollen

jag heter freja och min blogg - stocktownstories.blogg.se - är väl mer en privat blogg eller "mamma blogg" men i höst flyttar jag och familjen till en 4a i förorten och redan nu bloggas det flitigt om nylackade loppisfynd och tapeter som skall beställas!

i oktober kommer bloggen handla om inredning i allra högst grad - men kika in redan nu!
  • Venna

www.heminredningsbloggar.se/

Här kan du hitta hur mycket olika bloggar som helst Det går att söka på dem under kategori också, vilken typ av inredning du gillar bäst.

Men jag tipsar också om styleroom för inspiration.

Om du gillar den lite mer lantliga stilen så kan jag tipsa om:

jordgubbarmedmjolk.blogspot.com/
    juliasvitadrommar.blogspot.com/

Annars är de här bra också:

jennyshus.webblogg.se/
    janethepain.se/index.html

• Frida F

Jag måste ju tipsa om min blogg:) Jag utbildar mig till inredningskonsult, och bloggar på fridafranckie.se om utbildningen, vad jag ser och inspireras av på inredningsfronten och presenterar mina idéer omvandlade till gör-det-själv. Hoppas Ni kikar in:)

Svar på tråden ge mig tips på inredningsbloggar!!!