• Anonym (fantasi)

fantasi om gyn-undersökning

Behöver lite tips, vet inte om jag är ensam i världen om min fantasi (eller helt ensam vet jag att jag inte är...)
    Nämligen så kom jag och killen in på ämnet sexfantasier och vad man tänker på när man smeker sig själv... oh visade sig att vi har ganska samma fantasi, nämligen som rubriken lyder. I min fantasi ligger jag i en gyn-stol och ska bli undersökt bara för nån rutinundersökning men sen börjar läkaren göra allt möjligt annat istället och att jag inte "vågar" stoppa honom.. blir så kåt av själva tanken att vara så utlämnad. Killen däremot gillar o går igång på själva undersökningsdelen och att få "utnyttja" tjejen som ligger där.
    så alltså sku ju våra fantasier fungera riktigt bra ihop.. men frågan är hur vi får till det bra i verkligheten. Vi vill båda testa och förverkliga det, sku va roligt. Men vet inte.. jag är rätt kass på rollspel, tror jag.. har aldrig testat.

Någon som levt ut denna fantasi, hur har ni gått tillväga? tips o ideér mottages gärna!

• Svar på tråden fantasi om gyn-undersökning
  • Anonym (Stina)

Yes, jag blev knullad med ultraljudsstaven av min barnmorska. Skitskönt. Bästa sex jag har haft. Rekommenderas.

• vanligkille37

jamen prova på ! ni behöver ju kanske inte införskaffa gynutrustning kanske men tycker definitivt ni skall testa iallafall om båda är inne på det kan det ju bli en succé !

• Anonym

Fundera på vad det är i fantasin som ni tänder på. Är det själva gynmiljön eller att du är utlämnad åt hans undersökning. Kanske handlar det om auktoritet och dominans, att han är saklig och formell medan han tittar och känner på dina allra mest intima delar. 
    Ni kan kanske uppnå rätt kännsla om du kämpar med att ligga tyst medan han exprementerar på och i dig med olika saker. Speculum och en stark lampa kan ge tydliga gyn-asociationer och går att köpa ganska billigt.
    Vill ni ha mer dominans kan han kanske binda upp dina ben i knävecken och kanske också binda dina händer.

• Anonym (fantasi)
    Anonym skrev 2011-03-21 10:05:26 följande:
    Fundera på vad det är i fantasin som ni tänder på. Är det själva gynmiljön eller att du är utlämnad åt hans undersökning. Kanske handlar det om auktoritet och dominans, att han är saklig och formell medan han tittar och känner på dina allra mest intima delar. 
    Ni kan kanske uppnå rätt kännsla om du kämpar med att ligga tyst medan han exprementerar på och i dig med olika saker. Speculum och en stark lampa kan ge tydliga gyn-asociationer och går att köpa ganska billigt.
    Vill ni ha mer dominans kan han kanske binda upp dina ben i knävecken och kanske också binda dina händer.

jag kan ju bara svara för mig själv nu, när han inte är här.. men jag tänder på själva ja, att jag ligger och är helt utlämnad åt honom. Inte själva miljön, har inga såna tankar när jag ska på vanlig gynundersökning..utan mest att jag ligger med benen upp och han får greja med vad han vill där nere :D och att jag då måste ligga ner, och inte avbryta honom utan att det är han som bestämmer vad som görs... för läkaren vet ju bäst vad som ska göras, så då kan jag ju inte blanda mig i det liksom.. kanske det inte är nån som förstår vad jag menar.. är kanske ensam om såna här konstiga fantasier.. Men ja, själva känslan att bli utnyttjad och inte få protestera gillar jag. Så kanske är nån form av dominans då.. för binda fast mig under tiden sku ju förstås inte vara helt fel det heller!

så ja, det har väl då nåt med
  • Anonym (Mia)

Bulla upp med kuddar under benen när du ligger i sängen.. Så blir de som gynstol. Kanske binda fast händerna i sänggavlen, då är du definitivt utlämnad :D

• Anonym (fantasi)
    Anonym (Mia) skrev 2011-03-21 12:12:35 följande:
    Bulla upp med kuddar under benen när du ligger i sängen.. Så blir de som gynstol. Kanske binda fast händerna i sänggavlen, då är du definitivt utlämnad :D
    ja, kuddar får det nog bli.. inte så att man har tillgång till en riktig gynstol, tyvärr... hur underbart sku det inte vara att ha sex när man ligger i en sån... :D
  • Anonym
    Anonym (fantasi) skrev 2011-03-21 12:22:17 följande:
    ja, kuddar får det nog bli.. inte så att man har tillgång till en riktig gynstol, tyvärr... hur underbart sku det inte vara att ha sex när man ligger i en sån... :D
    Jo, sex i en gynstol är en fantasi för mig med. En nogran undersökning av musen med alla möjlga olika verktyg och sedan justera in stolen i rätt höjd och ha sex.
    Inte så att jag tänder på en vanlig undersökning utan på en mer kinky undersökning av rätt person i den utlämnade gynställningen. 
  • Anonym (fantasi)
    Anonym skrev 2011-03-21 13:52:39 följande:
    Jo, sex i en gynstol är en fantasi för mig med. En nogran undersökning av musen med alla möjlga olika verktyg och sedan justera in stolen i rätt höjd och ha sex.
    Inte så att jag tänder på en vanlig undersökning utan på en mer kinky undersökning av rätt person i den utlämnade gynställningen. 
    Precis, tänder verkligen inte alls på en vanlig undersökning. Utan det ska ju va med rätt person!
  • Anonym
    Anonym (fantasi) skrev 2011-03-21 14:11:40 följande:
    Precis, tänder verkligen inte alls på en vanlig undersökning. Utan det ska ju va med rätt person!
    Jag tänder på det vid en vanlig undersökning....om det är en attraktiv manlig läkare mmmm

Det förbjudna är ju det som tänder mig, men det stannar vid tanken såklart..
  • Anonym (fantasi)
    Anonym skrev 2011-03-22 09:34:05 följande:
    Jag tänder på det vid en vanlig undersökning....om det är en attraktiv manlig läkare mmmm

Det förbjudna är ju det som tänder mig, men det stannar vid tanken såklart..
    har endast varit till kvinnliga gynekologer så vet inte hur jag sku reagera om det stod en snygg manlig läkare där förstås :D ska faktiskt på undersökning nu om en månad, till en manlig men han är pensionär sen många år men jobbar ändå.. så inte direkt min dröm man haha, lite för gammal när han närmar sig 70...
Svar på tråden fantasi om gyn-undersökning