• mormor 1965

Yasuragi Hasselbacken spa

Någon som varit där? Vad tyckte ni? Är det värt att gå dit? Vi är ett par 45-50 år som tycker det ser underbart ut.

• Svar på tråden Yasuragi Hasselbacken spa
  • MrsMia

Det känns lite 70-tal industriellt.. Personligen blev jag besviken, konceptet med japansk avskalad stil och lyxiga behandlingar vägde inte upp känslan av att vara på ett äldre Scandic som blivit renoverat. 
    Men alla är vi olika! Själv älskar jag Sturebadet, det har en varmare och ombonad atmosfär, sofistikerat men inte snobbigt som man kan tro.
    Om ni trots allt besöker Yasuragi har de en underbar "varm källa" ute, med utsikt över Stockholms inlopp.  

• Ts Mamma

Jag har varit där - var dock 5 år sedan...

....och det är lite som MrsMia säger MEN maten var kanon och de behandlingar jag tog var även de super - sen är det negativt om man åker då det är Kids Weekend tycker jag då många föräldrar missar att det är ett spa och låter barnen bete sig som i ett badhus - hade alla bara tagit med isg barn som uppskattar lugn och ro hade det dock inte varit något problem...

De varma källorna ute är super!!!

• Majabus

Jag tycker att det är underbart! Lugn och ro.  Älskar de varma utebaden. Olika aktiviteter att prova och superbra mat! 

• Majabus

Jag tycker att det är underbart! Lugn och ro.  Älskar de varma utebaden. Olika aktiviteter att prova och superbra mat! 

• Tjoflöjt

Jag älskar Hasseludden! Lugnt och skönt och fantastisk miljö (tycker jag som gillar det sparsmakade).

• Emma38år

Jag tror de är dålig.de har inte bra service ,och mycket dyrt pris.Jag var 3 gånger Aldrig!!! de tänker du är rik och vil bara pengar .De har inte higien

Svar på tråden Yasuragi Hasselbacken spa