Vi som valt att inte vaccinera våra barn
Finns det fler som valt att inte vaccinera sina barn? Då menar jag inte mot svininfluensa utan att avstå helt från det vaccinationsprogram som bvc erbjuder. Varför har ni valt att inte vaccinera? Hade gärna utbytt erfarenheter, tips på litteratur osv.
Alla som tycker att det är helt vansinnigt att inte vaccinera- håll det för er själva! Vi har hört alla era argument förrut. Detta är en tråd för oss som gjort ett medvetet val att avstå vaccinationer.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 18:07
Kul att det är liv i tråden igen och att det finns fler som valt att inte vaccinera. Tyvärr är ju detta en omöjlig fråga för oss att diskutera här på familjeliv eftersom det finns så många som har svårt att respektera vårt val och förstå vår ståndpunkt och hela tiden ska komma med de vanliga argumenten för vaccinationer. Skulle önska att vi bara bortser från deras inlägg och diskuterar på!
Själv har jag så här i förkylningstider lite funderingar kring det här med öroninflammationer. Mina barn har aldrig haft det och jag funderar på hur det är för andra ovaccinerade barn. Har era ovaccinerade barn haft öroninflammation?