• BjL

Bra privatlärare?

Hej!

Jag har en son på 13 är som behöver extrahjälp med läxor. Det finns väldugt många företag som arbetar med just extraundervisning men vilka är bra. Det får kosta vad det vill (eftersom det är Rut-avdrag på tjänsten) bara lilleman får den hjälp han behöver.
    Någon som har erfarenhet av ett bra företag? Vi testade med My Academy och det gick inte alls bra då läraren inte var utbildad.

Tack på förhand!

Björn

• Svar på tråden Bra privatlärare?
  • Samantha73

Hej Björn!

Vad roligt! Du verkar inte vara den enda med det problemet på denna forum. Jag säger till dig som jag sa till en mamma med liknande bekymmer:
    Anlit Privatläraren Stockholm. Värt varensa öre!
    Mina döttrar pratar idag flytande engelska. Jag har blivit rekommenderad att ringa de av en annan familj vars son hade problem med matematiken. Det gick hur bra som helst och barnen älskar sin "extralärare".

Hör av dig om du vill ha deras nummer. De brukar ha en kö eftersom de är rätt upptagna men det är värt väntan.

Lycka till!

• Kodia

Och både frågeställaren och den som svarar har blivit medlemmar bara minuter innan "de" skriver dessa inlägg.... Tror inte att det företaget har någon kö alls, utan "kan hitta en liten lucka" till den som nappar på detta! *suck*

Svar på tråden Bra privatlärare?