• Anonym (Vill mer)

Komma tillbaka efter utbrändhet

Jag är en man 45+ som gick i väggen för några år sedan, och en längre tid var sexlusten helt obefintlig. Lever inte i något förhållande nu, men känner att sexlusten finns därinne någonstans och skulle vilja "arbetsträna" för att försöka locka tillbaka den.

Man är väl inte så attraktiv på köttmarknaden precis, så jag funderar på hur man skall gå till väga för att  träffa en kvinna som har förståelse för att sexlusten inte är på topp, och kan tänka sig att inleda en relation med ganska lite sex till en början ... 

• Svar på tråden Komma tillbaka efter utbrändhet
  • Gasolina

Testa att sätt in en anons på nätet? Det borde ju finnas någon som finner dig tillräckligt intressant för att göra ett försök ;)

www.bokig.blogg.se - sanna böcker!
  • Anonym (Vill mer)

Jaså nätet ... tänkte inte på det ... Foten i munnen

Kunde vara intressant att höra kommentarer från kvinnor ... hur pass intressant är en man i min situation?

Kan tillägga att jag för övrigt ser bra ut, har lagt på mig några kg - men de kan ju jobbas bort igen, har det ganska gott ställt och har inga barn. Bor i rikets tredje stad och är helsvensk. 

• Gasolina

Jag gick själv in i väggen och var ett vrak då jag träffade min man för 5½ år sedan. Mina vänner sa att jag skulle vänta med att träffa honom (fick kontakt via nätet dock inte via en annons) men jag tyckte att han var för bra för att släppa. Han visste att jag mådde dåligt och hade det jävligt tufft men med hans hjälp kom jag tillbaka. Sexlusten kan komma att växa då du får lite mer tro på digsjälv, just nu verka du nere på botten...

Kärleken kan göra mycket med en människa och säkert skulle du må mycket bättre av att ha någon i ditt liv. Du låter som en toppenkille så varför sitta inne och "gömma" dig? Sätt ut en annons redan idag och se vad du får för svar =)

www.bokig.blogg.se - sanna böcker!
Svar på tråden Komma tillbaka efter utbrändhet