• RuqiyaRaliya01

förskola i huddinge

hej jag har en son på 3månader, vi bor i huddinge och är nyinflytat så undrar vilken förskola är bäst tycker ni?? bor i huddinge c
    för jag måste skriva in honom någon stans han är mitt första barn så jag har ingen erfarenhet av förskolor.

Gladgärna tips..

• Svar på tråden förskola i huddinge
  • tre hjärtan

Jag har en kompis som har sin son på Falken och tycker det är bra. Har även hört gott om Äpplet. Du behöver ju inte anmäla än på länge så mitt tips är att du ringer upp förskolorna och bokar tid så du får gå dit och titta och själv känna av vilken du tycker verkar bäst.

• RuqiyaRaliya01
    tre hjärtan skrev 2011-03-21 15:43:46 följande:
    Jag har en kompis som har sin son på Falken och tycker det är bra. Har även hört gott om Äpplet. Du behöver ju inte anmäla än på länge så mitt tips är att du ringer upp förskolorna och bokar tid så du får gå dit och titta och själv känna av vilken du tycker verkar bäst.
    ja falken är på klockarvägen 2 och jag bor nr 3 men jag var där en dag vid dörren och den verkar vara jätteliten och hade jättesmalkoridor så jag fick inte bästa intrycket, men hörde också att den är bra.

så jag gör som du tycker att boka tid för att kolla upp stället.

tack ska du ha
  • Vanillagold

Bor vid Huddinge C och har min dotter på Eldens Förskola vid Kvarnbergsplan sedan 2007.
    Har  varit supernöjd hela tiden, personalen är fantastisk!

• RuqiyaRaliya01
    Vanillagold skrev 2011-03-31 11:10:36 följande:
    Bor vid Huddinge C och har min dotter på Eldens Förskola vid Kvarnbergsplan sedan 2007.
    Har  varit supernöjd hela tiden, personalen är fantastisk!
    jag bor oxå huddinge c
    jaha ok ska tittar där också. tack
  • Vanillagold
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-04-07 01:33:27 följande:
    jag bor oxå huddinge c
    jaha ok ska tittar där också. tack
    Du kommer inte ångra dig, som sagt jag har aldrig varit missnöjd med Elden under alla dessa år.
    Nästa bebbe ska helt klart få gå där.
    Lycka till!
  • RuqiyaRaliya01
    Vanillagold skrev 2011-04-07 11:14:24 följande:
    Du kommer inte ångra dig, som sagt jag har aldrig varit missnöjd med Elden under alla dessa år.
    Nästa bebbe ska helt klart få gå där.
    Lycka till!
    hej jag har ringt upp och kollat på eldens förskola och jag tyckte verkligen den, så himla stort och det var viktigt för mig för jag vill att mitt barn ska röra sig fritt. så nu har jag bestämd mig för den.

tack för tipset...
  • Louise 77

Hej!

Vill bara säga att jag också är supernöjd med Förskolan Elden, min dotter har gått där sen jan 2008 och jag och min man är verkligen supernöjda och personalen är fantastisk!

Svar på tråden förskola i huddinge