• Äldre 21 Mar 07:09
    1472 visningar
    4 svar
    4
    1472

    Blöder 5 dagar efter titthål

    Hej! Jag opererades i tisdags kväll/natt. De sög ut en liten graviditet, men jag fick behålla min äggledare. Igår söndag så började jag blöda, och nu ännu mer, som en mens. Jag har inte ont. Vad kan detta vara? Det är väl för tidigt för mens, eller? Någon som varit med om detta? Jag är bortrest så jag har inte möjlighet att åka in. Skall ringa lite senare tänkte jag, när jag klivit upp!

  • Svar på tråden Blöder 5 dagar efter titthål
  • Äldre 21 Mar 07:17
    #1

    Har haft två x som opererats. Det har blödig efter varje op men läkaren förvarnade mig och sa att det var helt normalt och att det är slemhinnan som blöder ut.


    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • Äldre 21 Mar 07:26
    #2

    Tack, det låter ju faktiskt logiskt! undrar varför dom inte förvarnade mig om detta, man blir ju lite orolig när man börjar blöda så!

  • Äldre 21 Mar 07:36
    #3

    Ja det var dumt att dom glömde det. Jag blödde nästan 2 veckor så var beredd att det kan hålla i sig ett tag. Jag blödde dock inte stora mängder mot slutet.


    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • Äldre 21 Mar 07:40
    #4

    Mycket märkligt att de informerar så dåligt, har själv haft ett x (fick dock inte behålla äggledaren) och de sa vid hemgången att man blöder efteråt och att det är helt normalt, så jag håller med ovanstående och tror att det inte är någon fara...

Svar på tråden Blöder 5 dagar efter titthål