• SillyBilly

Har blivit av med analoskulden! Behöver hjälp, tips & råd!

Hej!

Har haft analsex med min sambo för första gången och har nu kommit på att jag älskar det! Min sambo har aldrig nämnt något eller föreslagit analsex förut men när jag gjorde det var han inte sen med att SPRINGA till badrummet för att frenetiskt leta efter kondomerna! 

Jag är väldigt öppen när det kommer till sex men har ändå börjat tänka...

När min kille har kuken inne i mig börjar jag skaka som ett litet löv, först vågade jag inte komma för var rädd (ja, är detta konstigt eller?!) att jag skulle bajsa när jag fick orgasm. Sen tänkte jag what the hell och tillät mig få orgasm ändå. Ingen olycka skedde men nu har jag ändå blivit lite orolig.

Så nu behöver jag hjälp här... När ni har analsex, har det någinsin hänt att ni råkat klämma ut en liten kjorv? Är det normalt att känna att "det kanske kommer ngt" när man får orgasm? Jag har inte känt av ngt men brukar man få ont i rumpan efter analsex? Har det hänt er att ni blöder i analen efter sex? Och använder ni kondom? Varför inte om ni inte har kondom? Vill gärna ha tips på bra ställningar när  man blir tagen i baken? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-21 09:51
    Ja, korv skulle det ju stå såklart, inte kjorv... (Nej, jag är inte 14 år...)

• Svar på tråden Har blivit av med analoskulden! Behöver hjälp, tips & råd!
  • Anonym

Jag har gjort det några gånger, men tycker inte att det skönt, känns som att jag ska bajsa! och efteråt sen som jag vill bajsa hela tiden men ändå kommer ingenting....och får ont i röven, har inte haft analsex på länge nu men e inte sugen heller :P men min man gilla det ibland, vet ej varför gillar killarna det?

• Anonym
    SillyBilly skrev 2011-03-21 09:50:18 följande:
    Hej!

Har haft analsex med min sambo för första gången och har nu kommit på att jag älskar det! Min sambo har aldrig nämnt något eller föreslagit analsex förut men när jag gjorde det var han inte sen med att SPRINGA till badrummet för att frenetiskt leta efter kondomerna! 

Jag är väldigt öppen när det kommer till sex men har ändå börjat tänka...

När min kille har kuken inne i mig börjar jag skaka som ett litet löv, först vågade jag inte komma för var rädd (ja, är detta konstigt eller?!) att jag skulle bajsa när jag fick orgasm. Sen tänkte jag what the hell och tillät mig få orgasm ändå. Ingen olycka skedde men nu har jag ändå blivit lite orolig.

Så nu behöver jag hjälp här... När ni har analsex, har det någinsin hänt att ni råkat klämma ut en liten kjorv? Är det normalt att känna att "det kanske kommer ngt" när man får orgasm? Jag har inte känt av ngt men brukar man få ont i rumpan efter analsex? Har det hänt er att ni blöder i analen efter sex? Och använder ni kondom? Varför inte om ni inte har kondom? Vill gärna ha tips på bra ställningar när  man blir tagen i baken? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-21 09:51
    Ja, korv skulle det ju stå såklart, inte kjorv... (Nej, jag är inte 14 år...)
    om kondom jag bara vet att det e massa bakterier i röven man bajsa ju därifrån men annars inte....själv tycker inte om kondom alls, använder inga hormon grejer heller ingenting som funkar för mig, så kan kommer bara ut eller analsex in
  • Matte72

Vi har analsex emellanåt en liten krydda och det har aldrig hänt att någon synlig avföring kommit ut vare sig med orgasm eller annars. Men så har vi såklart inte analsex om hon är nödig eller risig i kistan så att säga. Vi använder inte heller kondom men ser till att tvätta noga efter analsexet och byter förstås aldrig från analen till musen.

Vanligtvis får hon inte ont alls bara vi ser till att ha ordentligt med glid. Om det blivit en lite längre "sesssion" så kan hon känna sig lite lätt öm men inte på ett smärtsamt sätt. Vi har inte råkat ut för att det har börjat blöda, men har hört att det kan inträffa.

Bra ställningar är ju rätt individuellt - för oss är missionären bra men för andra kan vinkeln bli lite fel. Vanligast är nog dock att tjejen rider eller att det blir bakifrån med en kudde under magen.

• 100kgpappa

Har aldrig hänt att det kommer ut saker efteråt, men vid nått enstaka tillfälle har det varit lite på kuken, har hänt typ 2 ggr på 12 år, så det är inget vanligt. Frugan har aldrig haft ont efteråt eller varit öm, och absolut inte blödigt! Kondom använder vi inte, det förstör bara känslan, men givetvis blir det extra nogrann tvätt av lilleman efteråt. Vi kör antingen bakifrån (min favorit), eller missionären (hennes favorit) Skeden finkar också bra, speciellt om man ska använda dildo fram, lätt att komma åt då. Rida gillar inte frugan alls, så det blir det i princip aldrig.
       Liggandes på rygg på ett bord medan jag står upp testade vi för ett tag sen, det var det skönaste hon varit med om på länge!

Lycka till!

Den siste idioten är inte född...
  • Anonym

Och så lite tips från en tjej :)
    Se till att han inte kommer i dig vid analsex det är mindre trevligt för dig själv :)
    Men kondom har vi inte använt, tänk däremot på att inte låta honom ta dig i musen efteråt utan att tvätta emellan, speciellt om du har lätt för att få urinvägsinfektion..
    Bakifrån från sidan brukar funka bra, eller sitta ovanpå.
    Ni får prova er fram litegrann, kanske känns lite ovant i början men som någon skrev innan, se till att hålla er ifrån det om du inte mår så bra i magen :) 

• 100kgpappa
    Anonym skrev 2011-03-21 21:31:51 följande:
    Och så lite tips från en tjej :)
    Se till att han inte kommer i dig vid analsex det är mindre trevligt för dig själv :)
    Frugan älskar när jag kommer inne i rumpan, men det är ju olika!
    Den siste idioten är inte född...
  • Anonym (Lyckligt gift)

Min man älskar analsex, och jag måste erkänna att det är skönt och upphetsande. Bara mannen är försiktig är det inga problem. Vi använder inte kondom, och det kommer inte ut ngt. Jag har gärna vin i kroppen, då jag slappnar av bättre och det är a och o för riktig njutning.

• Välvillig

Min fd flickvän gillade när jag kom i hennes rumpa.

Som kille var min favoritställning hon på mage med benen isär och jag rakt ovanpå. Väldigt dominant ställning och som kille måste var man vara lyhörd så man inte tränger in för snabbt eller för djupt, framför allt i början.

Fick avbryta en gång för att hon blev öm. Blod eller bajs har jag aldrig varit med om.

• Välvillig

Vi använde bebisolja som glidmedel.

Glidmedel avsett för analsex (som funkar med kondom) har en väldigt oskön känsla, kallt och kemiskt.

• Anonym (Majsan)

Lite nödig kan man ju känna sig efteråt. Men har aldrig varit med om någon bajsolycka. Däremot e de ju bra att bajja innan man har analsex. Har heller aldrig gjort speciellt ont. Har dock hänt att det svidit lite alldeles efteråt.

• Anonym (Majsan)
    regnbågstroll skrev 2011-06-22 20:55:54 följande:
    Jag skulle inte våga ha! Har en nojja, föreställer mig att hinnan mellan analvägg och slida ska gå sönder och skiten ska börja rinna ut genom musen!
    Ingen större risk. Den är ju inte lövtunn även om den e ganska tunn. Man kan ju känna fingret i slidan om man har ett finger i rumpan samtidigt. Men det kommer inte att spricka. Ända gången ja hört att de spruckit för nån har varit vid förlossningar. Men då e de ju en hel människa som ska passera i den trakten.
Svar på tråden Har blivit av med analoskulden! Behöver hjälp, tips & råd!