Har blivit av med analoskulden! Behöver hjälp, tips & råd!
Hej!
Har haft analsex med min sambo för första gången och har nu kommit på att jag älskar det! Min sambo har aldrig nämnt något eller föreslagit analsex förut men när jag gjorde det var han inte sen med att SPRINGA till badrummet för att frenetiskt leta efter kondomerna!
Jag är väldigt öppen när det kommer till sex men har ändå börjat tänka...
När min kille har kuken inne i mig börjar jag skaka som ett litet löv, först vågade jag inte komma för var rädd (ja, är detta konstigt eller?!) att jag skulle bajsa när jag fick orgasm. Sen tänkte jag what the hell och tillät mig få orgasm ändå. Ingen olycka skedde men nu har jag ändå blivit lite orolig.
Så nu behöver jag hjälp här... När ni har analsex, har det någinsin hänt att ni råkat klämma ut en liten kjorv? Är det normalt att känna att "det kanske kommer ngt" när man får orgasm? Jag har inte känt av ngt men brukar man få ont i rumpan efter analsex? Har det hänt er att ni blöder i analen efter sex? Och använder ni kondom? Varför inte om ni inte har kondom? Vill gärna ha tips på bra ställningar när man blir tagen i baken?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-21 09:51
Ja, korv skulle det ju stå såklart, inte kjorv... (Nej, jag är inte 14 år...)