• Anonym (TS)

berätta om sexjobb?

Jag har tänkt börja jobba som telefonvärdinna, dvs telesex. Jag behöver en extrainkomst och tror att jobbet skulle passa mig perfekt. Men jag har ett litet problem..

Jag vet inte hur jag ska berätta det för min pojkvän, eller om jag helt enkelt ska skita i att berätta..

Till tjejer som svarar: Skulle du berätta? Hur skulle du berätta?

Till killar som svarar: Hur skulle du reagera ifall din tjej ville jobba med telesex? Hur skulle du vilja att hon berättade? Skulle du bli arg ifall det kom fram senare att hon jobbade med det utan att ha sagt det?

• Svar på tråden berätta om sexjobb?
  • Anonym

Om man undanhåller info i sitt förhållande är det ett dåligt förhållande.....enligt mig.

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-03-21 13:49:03 följande:
    Om man undanhåller info i sitt förhållande är det ett dåligt förhållande.....enligt mig.
    Ja det är så jag oxå känner, men är rädd för vad han ska tycka. Han är väldigt öppen när det gäller sex men vet inte om han tycker det här är lite för mycket..

Jag antar att du är tjej så hur hade du berättat ifall du va i min sits?
  • Anonym

Jag hade berättat. Och försökt förklara på ett sätt så att han inte blev svartsjuk.

• Anonym (Fd Pole Dancer)

Jag jobbade som Pole Dancer och strippa, som extra inkomst och det var väldigt! bra betalt.
    Då hade jag&min dåvarande sambo en son på 5 månader.
    Jag var öppen och ärlig och vi behövde ju pengarna.

Jag gjorde aldrig nå mer än att strippa&dansa på scen, engång kom min sambo med mig till klubben, det var ganska jobbigt tyckte han när jag försvann in i ett litet privat rum med olika män (för att strippa).
    Men när jag sedan visade hur mycket jag fått ihop den kvällen var det plötsligt helt ok.

Var ärlig&berätta som det är så slipper du problem.
    Ärlighet varar längst.
    Sedan måste du ju ta ställning till vad DU vill göra om han inte accepterar ditt jobb, låter du honom styra vad du vill/behöver göra eller sätter du dina egna gränser, det är ju trots allt inte frågan om otrohet.

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-03-21 13:50:58 följande:
    Jag hade berättat. Och försökt förklara på ett sätt så att han inte blev svartsjuk.
    Hur hade du berättat? Alltså när, bara rakt ut tex när ni sitter och tittar på tv eller under en middag med vin?

Ååh det är så svårt det här!!
  • Rakad Apa
    Anonym (TS) skrev 2011-03-21 13:47:24 följande:
    Jag har tänkt börja jobba som telefonvärdinna, dvs telesex. Jag behöver en extrainkomst och tror att jobbet skulle passa mig perfekt. Men jag har ett litet problem..

Jag vet inte hur jag ska berätta det för min pojkvän, eller om jag helt enkelt ska skita i att berätta..

Till tjejer som svarar: Skulle du berätta? Hur skulle du berätta?

Till killar som svarar: Hur skulle du reagera ifall din tjej ville jobba med telesex? Hur skulle du vilja att hon berättade? Skulle du bli arg ifall det kom fram senare att hon jobbade med det utan att ha sagt det?
    Jag hade inte brytt mitt mig om jag hade en tjej som jobbade med telefonsex, eftersom det är fejk (såvida hon inte själv gick igång på det). Jag hade däremot blivit skogstokig om hon hade døljt det før mig och hade eventuellt gjort slut, kan inte lita på nån som går bakom ryggen på mig. Det är väldigt fult gjort.
    Formerly known as Rakad Apa
  • Anonym (*)

Har lite svårt att sätta mig in i situationen att jag skulle sälja någon form av sexuell tjänst. Har lättare att vända på det i tanken.

Alltså: MIn man funderar på att börja sälja telesex. Jag skulle absolut vilja att han berättade det. Hur man lägger fram det är ganska svårt att svara på. men jag tänker att jag som partner skulle vilja kunna ställa frågor. Om han smög med det skulle jag kanske börja undra vad han får ut av det egentligen, varför han inte kan vara ärlig osv.

Men vi har ju varit gifta i ett antal år nu, antagligen skulle det vara annorlunda om det gällde en kille jag nyss börjat dejta, han hade inte haft samma "anmälningsplikt" tror jag.

• Anonym

Jag diskuterade det med min sambo först och han fick ställa sina frågor, alltså hur jag såg på saken etc. Sen började jag. I början kunde han inte vara i samma rum, men nu går det hur bra som helst. Brukar skoja lite med grabbarna för att roa sambon ibland. Tur att han har en mjuk kudde som dämpar skratt ganska bra.

• Anonym (TS)

Tack för alla svar hitills!!

Jag kommer berätta för min kille men är bara rädd för att ta upp det, har lite utav en konflikträdsla ;)
    Men jag ska försöka ta tag i det så åsnart som möjlig! Vet bara inte hur jag ska lägga upp det..

• Anonym

Jag pratade med min sambo innan jag testade på att jobba med telesex. Han hade absolut inget emot det, han tyckte bara att det var bra att vi fick in lite extra pengar. Han ville bara att jag skulle göra det som kändes bra för mig, inte att jag skulle känna mig tvingad. Han visste ju att det bara var ett skådespel och att jag inte blev upphetsad på riktigt

Han var lite rädd att jag skulle bli äcklad av alla snuskgubbar och att jag skulle må dåligt av det men de jag pratade med var mer roliga samtal än perversa. Och de som var perversa kunde jag skratta åt efteråt.

Nu höll jag inte på så länge, jag kände att det inte var nåt för mig men jag ångrar mig absolut inte.

Om jag vore du skulle jag prata med killen innan du börjar. Berätta som det är, att det bara är ett spel att få män (och kvinnor) upphetsade i telefon. Det finns liksom inget erotiskt i det, man kan likna det med ett skådespel på en scen. Och de som påstår att man horar för att man pratar sex med främlingar i telefon är helt ute och cyklar.

Svar på tråden berätta om sexjobb?