• Anonym

Kåta upp honom med sms

Några läckra tips på vad man kan skriva till killen för att kåta upp honom? (Typ berätta vad jag vill göra osv...)

Hur har ni skrivit till er partner?

Förslag? Gärna porriga!

• Svar på tråden Kåta upp honom med sms
  • Anonym

Kanske ska skriva vad du vill göra med honom eller vad du längtar efter att han ska göra med dig. Kanske dags för ett nytt köksbord och då kan du ju lika gärna uppmuntra honom genom att säga hur du längtar efter att han tar dig på köksbordet en dag när barnen är hos mormor och morfar. Synd bara att det bord ni har nu är lite rangligt.. dags att prova ut ett lite mer stabilt, för mödan lovar du detta....

• SillyBilly

JAg skrev till min kille idag "I'm really horny! x"

Fick svaret "Maybe it's the weather x". Det var ju inte riktigt svaret jag hade hoppats på... 

• Memmii
    SillyBilly skrev 2011-03-21 15:18:35 följande:
    JAg skrev till min kille idag "I'm really horny! x"

Fick svaret "Maybe it's the weather x". Det var ju inte riktigt svaret jag hade hoppats på... 
    Hahahah! Skrikandes
  • Anonym

Ett tips är att skicka mms oxå med bilder, behöver inte vara jätteporriga eller så utan kanske bara som visar urringningen, en liten bit av underkläder eller vad han nu kan tända på. Att sen oxå skriva vad man är sugen på att göra med varann eller om man har planer för en speciell dag och bygga upp stämningen kan vara upphetsande och kul.

• Anonym (Inspiration)

puff (får gärna lite inspiration)

• Anonym (Jag)

Jag brukar skicka lite bilder, nykommen ur duschen osv. Lite avslöjande. Och be honom berätta om en önskan osv. Härligt pirrigt

• Anonym (Joxie)

Skickar porriga sms till sambon varje dag.
    Idag skrev jag: "Vill du duscha med mig ikväll? Smiska mig lite...och daska kuken i ansiktet på mig medan jag står på knä framför dig...?

Det ville han *s*

• Anonym (Jag)

Många sms idag, både före och efter vi träffats. Han kan skriva att jag smakar gott osv, härligt är det!

• Anonym (maja)

Jag brukar skriva nått i stil med "Mm, jag är kåt, vill att du ska ta mig hårt och länge när du kommer hem!" eller "Nyduschad, våt och längtar efter din kuk! Ska vi knulla sen?" Brukar inte skriva vad jag vill göra utan tycker om när han bestämmer

• Anonym (Joxie)

Ett tips är att åka till jobbet utan trosor, väl där går du in på toa och tar kort med mobben och mms:ar sambon och skriver: "Jag är troslös på jobbet.....våt och längtar efter din kuk "

När jag har gjort så har jag alltid fått rejält med kuk när vi väl möts efter jobbet *s*

Svar på tråden Kåta upp honom med sms