• hopee

Är halterneck modernt?

Ja det var ju väldigt modernt för många år sedan och har funderat på om det fungerar även idag? ska på 30-års fest och hittade ett gammalt svart halterneck som jag tycker är fin i garderoben. Men blir väldigt osäker på om det är snyggt och modernt idag? kan man ha typ en kavaj till?

Råd tack

• Svar på tråden Är halterneck modernt?
  • Joico

Jag har ingen aning om det är modernt eller inte Men om DU tycker den är snygg, trivs i den och du vill ha den på dig så ska du ha det såklart! Tror absolut att det kan bli snyggt med en kavaj över också

• MattiasFru

rent spontant så känner jag bara nej nej nej. Men det kanske bara är jag men jag skulle inte använda ett sådant plagg, nej.

• jajajaja

Det känns som ett stilrent plagg som inte direkt följer modevågorna. Det fungerar alltid med ett svart halterneck-linne.

• hopee

Mmmm, tack för era svar... vet inte riktigt varför jag är tveksam.. det känns lite "old-school" men jag förstår inte varför kanske för att det var det jag brukade ha på mig när jag gick ut och festade för 10år sedan.

• Joico

Ta ett kort så kan vi avgöra om just det linnet du har är bra

• hopee

Vet inte riktigt hur man får in en bild här, men det är inte mycket att se på;) bara superenkel och svart bomull.

Svar på tråden Är halterneck modernt?