• MLT

Strippklubb el. dylikt dit även tjejer kan gå?

Tänkte överraska sambon med något skoj en kväll i maj när han fyller, hade vart skoj med strippklubb då han aldrig varit på sådan. Men finns det såna dit även tjejer går eller är välkomna? Min bild av såna är ju 'dirty' ställen där det bara är smutsiga gubbar :) Bor nära Göteborg..

• Svar på tråden Strippklubb el. dylikt dit även tjejer kan gå?
  • MLT

Alla dessa förespråkare av porr och dylikt, men ingen enda som har ett vettigt tips? =)

• ComicBookGuy

Jag har ingen aaaaning om hur klubbarna här i stan är, men jag tänkte att en burleskshow kanske skulle va nått? Finns säkert lite här o där :)

• P i x i e

Vet inte riktigt hur det är på klubbarna i gbg, men tror allt att tjejer är välkomna med=)
    Det kan nog vara  endel 'snuskgubbar'.. tror det hör till.
    Jag och min kille var på Eroticmässan när den var i gbg för ett par år sedan.. det var skitkul.. och hett ;)
    Men ett tips är ju att höra dig för på flashback.org Där lär du får bra råd !

and then I told myself - of course I deserve it!
  • MLT

Hade ju inte gjort något om det fanns något för mig med ;) Tack för svar, ska kolla in dom!

• Grätchen

På Stockholms strippklubbar är väl alla välkomna.

Hyr en strippa och ha fest hemma?

• MLT

Hur gör man det och vad kostar det? Vad gör hon isf?

Ingen som privat på parklubb? Där måste man väl inte göra något om man inte vill? Har en sambo som är rätt blyg..

• Grätchen
    MLT skrev 2011-03-22 02:32:38 följande:

Hur gör man det och vad kostar det? Vad gör hon isf?

Ingen som privat på parklubb? Där måste man väl inte göra något om man inte vill? Har en sambo som är rätt blyg..

Inte en aning,  Googla runt lite. På en strippklubb är det väl ganska saftiga inträdesavgifter?.
    Du får väl fråga strippan vad som ingår om ni hyr henne hemma.

Parklubb har jag ingen erfarenhet utav, googla
  • MLT
    Grätchen skrev 2011-03-22 02:38:37 följande:
    Inte en aning,  Googla runt lite. På en strippklubb är det väl ganska saftiga inträdesavgifter?.
    Du får väl fråga strippan vad som ingår om ni hyr henne hemma.

Parklubb har jag ingen erfarenhet utav, googla
    Jag är mer ute efter personliga erfarenheter, inte google - resultat =) Men tack ändå!
Svar på tråden Strippklubb el. dylikt dit även tjejer kan gå?