• adam01

om eran man/pojkvän fick slut på kalsonger

Hejsan!  jag har gjort ett liknande inlägg för ett bra tag sedan . 
    men jag är väldigt nyfiken på att veta , 

Alltså..! vad skulle ni tjejer göra ifall eran man/pojkvän  fick slut på kalsonger , i något nödläge kanske utomlands , eller på skidresan , eller hemma vem vet ? hur skullen i reagera ? 
    skulle ni låna ut era trosor i nöden ? 

somsagt nöden har ingen lag  :D 

tacksam för seriösa svar! 

tack på förhand! 
  • Svar på tråden om eran man/pojkvän fick slut på kalsonger
  • enmamma

Min man skulle fortsätta gå i sina gamla kallingar, ev tvätta upp ett par till morgondagen.

• Kimona

Köpa ett par billiga och försöka tvätta de man har på något vis

• störigsomsatansiddu

Näpp då fick han köra comando under jeansen. Han skulle varken vilja eller kunna ha mina trosor.

en riktig katta...
  • adam01
    enmamma skrev 2011-03-22 00:05:01 följande:
    Min man skulle fortsätta gå i sina gamla kallingar, ev tvätta upp ett par till morgondagen.
    okej!  då äre ju så :)
  • Hannah76

Hahah. Det har hänt när vi var iväg på en resa, vi spillde ut något i hela hans väska inna vi packat upp. Då lånade han ett par boxer av mig i sånt micro-tyg (för han ville ha på sig något när vi skulle iväg till kemtvätten med alla hans kläder) och han tyckte att de var supersköna haha. Väl hemma från resan köpte han kalsonger i samma material.

• adam01
    Kimona skrev 2011-03-22 00:06:46 följande:
    Köpa ett par billiga och försöka tvätta de man har på något vis
    okej , men om inget är öppet just då ? 
  • adam01
    Hannah76 skrev 2011-03-22 00:09:37 följande:
    Hahah. Det har hänt när vi var iväg på en resa, vi spillde ut något i hela hans väska inna vi packat upp. Då lånade han ett par boxer av mig i sånt micro-tyg (för han ville ha på sig något när vi skulle iväg till kemtvätten med alla hans kläder) och han tyckte att de var supersköna haha. Väl hemma från resan köpte han kalsonger i samma material.
    nej men du ser :D de blev bra till slut då ju! låter bra du!
  • JuliaåRonjasmammis

Tja, kommer han i några och känner att han vill låna så är inte jag den som är den. Varsågod, bara jag får tillbaka dem tvättade!

Fast känner jag honom rätt skulle han nog köra utan. 

Don't mess with my integrity!
  • Rafael90

Hur skulle han få på sig mina trosor (utan att töja ut dem så inte jag kan ha dem längre alltså)? Tungan ute

• Miss Cee

Jo visst skulle han få det. men det finns ingen rimlig chans att han skulle komma i dem, så han skulle med all säkerhet köra "commando" :)

Svar på tråden om eran man/pojkvän fick slut på kalsonger