• Rosy

Är baby jogger city min en resevagn?

Är baby jogger city mini främst en resevagn eller fungerar den bra att använda som daglig vagn (tänkte på fjädring mm)

• Svar på tråden Är baby jogger city min en resevagn?
  • Rosy

Tack snälla du för info!

Jag har svårt att övertyga maken att köpa denna vagnen för 3800 kr (den med 4 hjul som även du har). han tycker vi kan köpa en chicco lite way för 1300 kr att använda vid resor. Men  baby jogger city mini kan vi även använda här hemma + vid resor så då kanske det är motiverat att köpa den trots det saftiga priset

• TinkyWinky
    Rosy skrev 2011-03-22 09:07:56 följande:
    Tack snälla du för info!

Jag har svårt att övertyga maken att köpa denna vagnen för 3800 kr (den med 4 hjul som även du har). han tycker vi kan köpa en chicco lite way för 1300 kr att använda vid resor. Men  baby jogger city mini kan vi även använda här hemma + vid resor så då kanske det är motiverat att köpa den trots det saftiga priset
    ja visst denna vagn är dyr men den är värd vartenda öre :) Är ju som sagt min typ tionde vagn o aldrig har jag älkskat en vagn så mkt som denna ;) Super i alla lägen, både på skogsvägar grusvägar , bussar i stan o så tar den så liten plats i bilen.. det enda som jag kan se som lite negativt är väl isf selen, den gillar jag inte alls :/ Hade velat ha en annan variant. men den funkar o tror dte blir mkt bättre när sonen har på sig mindre kläder..

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Rosy

Oj 10 vagnar, det var värst!!! Jag äger bara en

Hur är fjädringen?

• TinkyWinky
    Rosy skrev 2011-03-22 09:40:35 följande:
    Oj 10 vagnar, det var värst!!! Jag äger bara en

Hur är fjädringen?
    ja inte samtidigt då ;) utan har abara haft en åt gången ;)

ja fjädringen är ok, inget jag tänker på, visst lite stötig m en det kan man bortse när vagnen annars är super på alla sätt o vis.. 
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Rosy

Fick precis svar från pramworld att vagnen med 4 hjul ännu inte lanserats i UK?!! Knepigt med tanke på att den går att köpa höär i Sverige???

Svar på tråden Är baby jogger city min en resevagn?