Värk i ena örat som spridit sej ner i käken
I söndags var jag på vårdcentralen och blev undersökt för att jag haft feber, hosta och värk i lungorna länge. Då kollade även läkaren öron och ltie sånt.
När jag kommer mej lägger jag mej och vilar någon timme och vaknar med lite värk i mitt högeröra.
Tänkte inte så ycket mer på det eftersom det blivit så förr när jag legat konstigt på nått av öronen.
Några timmar senare var smärtan ganska intensiv och hade spridit sej ner till högersidan av käken. Försöker jag ära så känns det jättekomstigt och stelt, nästan som det har låst sej en bit i käken (är jätespänd i högersidan vid käken).
I alla fall, hade väldigt svårt att somna sen på natten pga smärtan, men lyckades efter mycket om och men.
När jag vaknade på morgonen var smärtan helt borta, men efter en timme kanske började det sakta men säkert komma tillbaka igen och på kvällen satt jag och grät stumdvis för jag hade så ont.
Idag när jag vaknade känndes det oxå ltie bättre, men har snabbt börjat göra riktigt jäkla ont igen. Känner mej täppt i örat och rör man på baksidan av örat gör det jätteont.
Det känns som smärtan börjar i mitten av örat innuti och sprider sej neråt. Jag har oxå världens huvudvärk pga detta, eftersom jag spänner mej när det gör ont.
Sen igår har det nästan börjat känas i vänsterörat oxå, men det är ignet som utvecklat sej än.
Är det någon alls som känner igen vad detta kan vara?
Jag har en tid hos vårdcentralen om några timmar, men hon jag pratade med trodde inte det var nått efetrsom jag fick öronen kollade i söndags.