• Anonym (Fetisch)

Kan man leva med nån med märkliga feticher?

Träffat en man ganska nyligen. Jättesnäll osv, MEN han har en enligt mig udda fetisch som jag verkligen inte förstår mig på... Jag hade kunnat leva med det om det inte vore för att han verkligen är besatt och pratar om det titt som tätt..
    Finns det nån där ute som lever med en som inte har bra känsla för när sånt passar att prata om, och hur går det?

• Svar på tråden Kan man leva med nån med märkliga feticher?
  • IsDimma

Kan du tänka dig att testa eller är det så att han kan leva ut den själv.?. Om du testar kanske det inte är så farligt som du tror och tänker just nu. Dessutom så är min erfarenhet att även om jag inte gillat vissa grejer som min partner gjort så har det tänt mig att se hur upphetsad han blivit av att vi ändå gjort det. Och jag har omvänt vissa när det kommer till mina egna fetischer, med män som ställt upp en gång och sagt aldrig mer men som när det kom till kritan ändå har gillat det och velat ha mer Men det är klart att det beror på vad det gäller. Är det något som är väldigt konstigt och kanske rent av äckligt i dina ögon - ja,då är det ju värre.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (Kanske)

Kanske...

Men det är inte lätt.
    Om ni inte delar de "intresset" så kommer det bli svårt.

Jag har levt ihop med en man med en udda fetisch som jag inte delade. I början så var det inga problem. Tog de inte så mycket på allvar.
    Men ju mer åren gick så uttalade han dom oftare å mer "intresserat".
    Det spelade ingen roll att jag sa att jag inte var intresserad och inte ville hörat. Så malde han på...

Det var ju inte det som gjorde att det tog slut. Men var även less på det...

OM det inte är något du tycker är ok säg till ordentligt ibörjan...

• Anonym (vi gillar olika)

Jag har hittat ett par ovanliga killar. Den ene tog det slut med rätt så snart för han hade bara en enda fantasi, den var det enda som funkade för honom och den funkade inte för mig. Han blev alltså inte ens hård om han inte fick köra exakt sin grej och vanligt sex var omöjligt för honom att genomföra.

Nr två har också ett par saker som han blir extremt tänd av och som jag också är med på. Men de måste inte hända varje gång, vi har varierat sex och helt vanligt sex också. Så han blev mitt val.

En del kan ragga på stan, andra bör ragga i en storstad och de med mycket ovanliga fetischer måste kanske ragga på hela internet för att hitta någon som de passar ihop med.

• Anonym (Fetisch)

Det är FÖTTER han är galen i.. Jag hatar fötter Tungan ute Det är ju inget speciellt agerande med dem så vitt jag förstått, men gillar att fota och ha sig Tungan ute
    Jag hade kunnat acceptera det på ett annat sätt om han inte pratade om det så mycket. Tjatar om att han vill ha foton osv.. Börjar nästan bli så mycket att jag ifrågasätter hur seriös han faktiskt är, eftersom han tjatar mer om det än han intresserar sig för mig som person.. Även om han påstår sig älska mig..

• Anonym (Kanske)

Jag VET hur det känns.

För honom var det rumpa. MEN utvecklades också till fötter. MEN tog bilder på min rumpa när jag inte visste om det.
    Å det kändes jobbigt.
    Dessutom var det samma där. Tycker han bara om min ända eller även mig.

Man kunde fråga om man kunde få en puss å han säger vänd på dig då?

Eller om man vände ryggen mot honom så kunde han säga. Åh vänder du den fina sidan till....

• Anonym

Fetischer är helt okej, men man måste ju ha tillräckligt med hyfs och respekt för andra och vara lyhörd nog att veta när det är okej och när det inte är det.  En kille som försöker pracka på mig sin fetisch och som inte kan sluta prata om det går över den gränsen.

• Anonym (Beror på)

Fötter skulle jag väl stå ut med men om han ville klä sig i tjejkläder, speciellt om det var under sexakten, så skulle jag nog bli tvungen att backa då det skulle vara så avtändande.

• Anonym (röven)

Skulle du neka honom att suga på dina tår om han så önskade?

• Anonym (Fetisch)
    Anonym (röven) skrev 2011-03-22 12:12:13 följande:
    Skulle du neka honom att suga på dina tår om han så önskade?
    Ja.
  • Loneheart
    Anonym (Fetisch) skrev 2011-03-22 12:12:57 följande:
    Ja.
    alltsa jag har absolut ingen fetish for fotter eller att nagon ska suga pa mina tar men min sambo gjorde helt plotsligt det mitt i sexakten en gang och det var faktiskt riktigt skont. a andra sidan var det ganska avslappnat och med lite glimt i ogat sa det kandes inte konstigt for mig :) menar bara pa att ibland ska man inte vara radd for att testa saker aven om de verkar konstiga fran borjan.
Svar på tråden Kan man leva med nån med märkliga feticher?