Icmeler-Turkiet
Ska i september åka till Icmeler med min goa familj=)
Finns det någon som har något fint förslag på tex utflykter eller kanske någon bra Resturang??
Annars gärna bara lite tips från någon som varit där
Ska i september åka till Icmeler med min goa familj=)
Finns det någon som har något fint förslag på tex utflykter eller kanske någon bra Resturang??
Annars gärna bara lite tips från någon som varit där
Har bara åkt igenom Icmeler när jag varit i Marmaris. Så jag har inga direkta tips om Icmeler. Roliga utflykter finns det massor av; Jeep Safari (kanske inte med småbarn då det är öppna bilar, skumpigt, varmt och massa vattenkrig :P), turkiskt bad/hamam, besöka någon av alla vattenparkerna i Marmaris, båtturer (man kan även hyra båttaxi och åka på privata dagsutflykter, det går att få bra pris om man kollar runt lite.. Det finns dagsutflykter till Pamukele (stavning?) och Turtle Beach osv. Man brukar kunna få bra priser om man kan snacka ;)
En av de bästa restaurangerna jag varit på i Marmaris heter Maymi och ligger på strandpromenaden en bit in i Marmaris om man kommer från Icmelerhållet.
Hoppas det hjälpte lite, undrar du mer är det bara att fråga på :)
Jag har varit i Icmeler o Marmaris flera år på raken, men dock har det varit dåligt med utflykter för vår del eftersom barnen har varit små.
En båttur med en badbåt över dagen rekommenderas dock varmt, finns massor att välja på, det står försäljare av dessa turer lite varstanns.
Går ni nere vid strandpromenaden så finns det även andra turer; det finns en båt som kör er till en strand som ska vara så vacker, o så får man vara där o bada under dagen. Minns dock inte vad stranden heter, har inte varit där än
Taxibåt över till Marmaris kan ni också ta, o som ovan skrev besöka något utav vattenlanden där. Finns ett längs med strandpromenaden, ett på höjden ovanför Migros (mataffär) o ett alldeles innan Migros(om ni kommer från Icmeler).
Annars så finns det de utflykter som ovan skrev.
Hojtar till om jag kommer på något mer!
Tack så mkt =)
Åh skulle också vilja ha lite tips, vi skall också åka till Icmeler i Sept!
Har varit i Marmaris för några år sedan men åkte nästan varje dag till Icmeler för att sola o bada (mycket finare där). Hänger på din tråd lite om det är ok Fru Brastad?
Vart skall ni bo förresten?
Hittade det här: http://www.icmeler.se/icmeler+som+stad/
Kanske kan hitta något tips där TS!