• Mickie

Bra badhus i Göteborg?

Har en 2,5-åring samt en 8 mån bebbe och vi tänkte åka och bada (tillsammans med pappan, annars blir det nog lite väl knepigt att hålla reda på båda). Yngste har aldrig provat badhusbad. Någon som har tips var man ska åka? Önskemål är lite lugnare ställe, helst varm bassäng.

• Svar på tråden Bra badhus i Göteborg?
  • Lena

vallhalla har en speciell basäng med varmare vatten i ett annex eller så

• lin83

Vi har varit i Lerum på vattenpalatset flera gånger men våran 1 och 3 åring, även när de va yngre. Finns flera olika pooler med olika grader i som passar alla. Kolla på deras hemsida.

• lin83

kan ju tillägga att vardagar e bättre om ni vill ha de lugnt å skönt

• bastardized

Kungsbacka badhus, rekorderligt folk och ordning och reda, är där varje Söndag med lilleman och ser du en 2 meters drasut med pipskägg och rakad skalle som inte riktigt passar in kan ni ju säga hej.

• PerG

Frölunda Kulturhus finns ju också. Där har vi varit ett par gånger med barnen..

• Mickie

Tack för alla tips! Får se vad det blir till slut, vi kanske ses

• Smulu

Åby, Perfekt för 2.5-åringen med rutschkanor och grunt vatten. 
    :) 

• kärlektillminaflickor

Åby är jätte bra.. varit där med min 2,5åring..

Var i lerum i helgen och blev riktigt missnöjd , kosta mycket och gå in och väl där inne var ju inge "äventyrsbad" :/ riktigt illa.. åker inte dit mer lovar ja!!

• Doodies

Vi har varit massor på Åby och jag måste säga att jag föredrar det framför Frölunda, valhalla och Lerum.
    Det finns uppvärmd bassäng som ligger runt 35 grader och ett roligt plaskland för dom minsta med små rutchkanor o djur. Min dotter som är 2 år var där på sportlovet och hon hade väldigt roligt.

Svar på tråden Bra badhus i Göteborg?