• Anonym (75:a)

Kille, ok om din partner gick på strippklubb (manliga strippor)?

Körde denna omröstningen på tjejerna. Måste ju bara se vad resultatet blir för killarna också :)
    Vet inte om det ens finns strippklubbar i sverige med manliga strippor. Är väl iaf väldigt ovanligt kan jag tänka mig???
    Men se det annars som en rent hypotetisk fråga!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kille, ok om din partner gick på strippklubb (manliga strippor)?
  • 100kgpappa

Självklart får hon göra det om hon vill, och om gjorde det hoppas jag hon kommer hem riktigt pilsk ocksåSkrattande

Den siste idioten är inte född...
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Jadå, inga problem (rent hypotetiskt då eftersom jag inte har någon partner nu).

When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth.
  • Anonym

Svårt att säga hur jag skulle reagera om hon gick dit varje vecka men jag har inget problem med om hon kollar på manlig stripp så länge hon tar med eventuell kåthet hem till mig.
    Skulle snarare önska att hon inte var så kategoriskt emot all form av visuell stimulans.

• giftfri

Ser inga som helst problem med det, en väl utförd stripp är ju hur läckert som helst, så varför skulle jag neka min partner det nöjet?

Du är inte alls en bättre människa än mig!
  • Sannive

Haha jag frågade sambon och han sade "Tja det är väl mest bara att titta så vad skulle skillnaden vara på att titta på bilder i en tidning eller på filmer?"

• Välvillig

Efter att ha sett klipp på nätet där manliga strippor mer eller mindre tvingar in sina kukar i de kvinnliga gästernas munnar ställer jag mig lite tveksam till att släppa iväg min flickvän. Kanske om hon har munkorg på sig...

• Matte72

För mig vore det helt okej om min sambo ville gå på en strippklubb. För det första så tycker jag inte att en strippklubb är något att höja på ögonbrynen åt och för det andra anser jag inte att en relation som begränsar varandra är speciellt bra. Finns tilliten där så är det inget bekymmer.

• Anonym
    Välvillig skrev 2011-03-23 18:32:06 följande:
    Efter att ha sett klipp på nätet där manliga strippor mer eller mindre tvingar in sina kukar i de kvinnliga gästernas munnar ställer jag mig lite tveksam till att släppa iväg min flickvän. Kanske om hon har munkorg på sig...
    Har också sett manliga strippor som blir sugna, och även knullar... och det ser inte ut som tjejerna tvingas direkt... *L*.

Därför röstade jag nej.
  • giftfri
    Anonym skrev 2011-03-23 20:56:56 följande:
    Har också sett manliga strippor som blir sugna, och även knullar... och det ser inte ut som tjejerna tvingas direkt... *L*.

Därför röstade jag nej.
    Fast sex offentligt är inte längre tillåtet i Sverige, som det var när jag var ung..., sex blev ju avdramatiserat på 60-70-talet, men på 80-90-talet blev det rent livsfarligt igen
    Du är inte alls en bättre människa än mig!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-23 20:56:56 följande:

Därför röstade jag nej.
    Så ni inte låta er partner se en stripshow, eftersom det finns tjejer som har haft sex med en manlig strippa? Det finns tjejer som haft sex på jobbet, så med det argumentet så är det väl säkrast att inte tillåta din partner att jobba heller?
Svar på tråden Kille, ok om din partner gick på strippklubb (manliga strippor)?