• stoltpappa82

Karuseller för barn runt 18 månader?

Hej alla glada!

Ska till Ölands Djurpark i sommar, och undrar om det finns några karuseller att åka för min lilla fis? Han blir 1 1/2 år i sommar. Någon som har någon erfarenhet av detta, när kan man åka karuseller med dom små för första gången?

• Svar på tråden Karuseller för barn runt 18 månader?
  • lunkentuss

Har inte varit där, men enligt hemsidan verkar det finnas "farfars bilar" o "gratiskarusellen" -de åkte min då 1.5 åriga dotter på liseberg i somras o tyckte det var kul =)

Antar att ni kikat på hemsidan, men här är länk iaf =) www.olandsdjurpark.com/

• stoltpappa82
    lunkentuss skrev 2011-03-23 13:42:54 följande:
    Har inte varit där, men enligt hemsidan verkar det finnas "farfars bilar" o "gratiskarusellen" -de åkte min då 1.5 åriga dotter på liseberg i somras o tyckte det var kul =)

Antar att ni kikat på hemsidan, men här är länk iaf =) www.olandsdjurpark.com/
    jepp har kikat hemsidan, men så dålig information om deras åkattraktioner där :/
  • lunkentuss
    stoltpappa82 skrev 2011-03-23 13:44:39 följande:
    jepp har kikat hemsidan, men så dålig information om deras åkattraktioner där :/
    Ja, det verkar ju bara vara dom där bilderna... :/

Men iaf så tyckte min lilla som då var 1.5 år det var jättekul att åka karusell, sånt där som egentligen bara rör sig framåt eller åker långsamt i en ring
Svar på tråden Karuseller för barn runt 18 månader?