• Anonym (Frågvis)

Kondom på gurkan?

Har bara tidigare använt händerna när jag onanerar, men tänkte nu börja med nåt "hjälpmedel".
    Törs inte köpa en dildo p.g.a upptäcktsrisken utan hade tänkt använda en gurka eller nåt liknande.

Bör man dra på en kondom innan man "sätter igång" och gör det skönt för sig? 

• Svar på tråden Kondom på gurkan?
  • Anonym (dildon)

om du söker sexleksaker på google kommer det upp massor av sidor där du kan handla. De sänder i helt diskreta paket syns inte att det är från någon sexbutik.
    rekommenderar det då kan du sitta i lugn o ro hemma o beställa tar bara et par dar innan du har paketet hemma. Har själv gjort såna beställningar

• Anonym

ställer en motfråga ..varför tror du att du skulle behöva gummi på gurkan ?

• Anonym (dildon)
    Anonym skrev 2011-03-23 20:01:03 följande:
    inte så konstigt att hon frågar det för det kan faktiskt finnas vassa utstick från gurkan å man kan skada sig invärtes.
  • Anonym
    Anonym (dildon) skrev 2011-03-23 20:02:48 följande:
    inte så konstigt att hon frågar det för det kan faktiskt finnas vassa utstick från gurkan å man kan skada sig invärtes.
    ja fast om de utsticken är så vassa så lär de väl kännas genom gummit tycker man ju....
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym skrev 2011-03-23 20:01:03 följande:
    Tänkte mest på hygienen och om gurkan kanske skulle gå av!
    Inte roligt att åka till ett lasarett för att få hjälp med att få ut den, skulle hellre dö tror ja!
  • Anonym (iii)
    Anonym (Frågvis) skrev 2011-03-24 05:07:28 följande:
    Tänkte mest på hygienen och om gurkan kanske skulle gå av!
    Inte roligt att åka till ett lasarett för att få hjälp med att få ut den, skulle hellre dö tror ja!
    Hahahaha... jääävlar va de lär bli en snackis på sjukanDöd
  • Anonym

Jag aldrig använt en gurka men däremot en banan och då hade jag ingen kondom på den.
    Så här i efterhand inser jag att jag kanske borde ha haft det men då hade jag inte en tanke på det.
    Inga skador och ingen canser i musen från eventuella bekämpningsmedel ännu i alla fall.

Gurkan kommer nog inte att gå av om den inte är väldigt tunn eller väldigt övermogen.
    Den borde inte heller ha så mycket bekämpningsmedel på sig eftersom den normalt äts med skalet på. 
    Eventuella ojämnheter och annat som kan skada eller göra ont borde du väl kunna känna med fingrarna innan.
    Tvätta gurkan ordentligt med diskmedel eller tvål och skölj noga med vatten efter så är det nog bara att köra.  

• Anonym
    Anonym (dildon) skrev 2011-03-23 20:01:02 följande:
    om du söker sexleksaker på google kommer det upp massor av sidor där du kan handla. De sänder i helt diskreta paket syns inte att det är från någon sexbutik.
    rekommenderar det då kan du sitta i lugn o ro hemma o beställa tar bara et par dar innan du har paketet hemma. Har själv gjort såna beställningar
    Upptäcktsrisken kanske inte bara handlar om själva köpet. 
    Det finns en del som av olika anledningar inte vågar ha en sexleksak liggande hemma.
  • Anonym (dildon)
    Anonym skrev 2011-03-24 07:25:28 följande:
    Upptäcktsrisken kanske inte bara handlar om själva köpet. 
    Det finns en del som av olika anledningar inte vågar ha en sexleksak liggande hemma.
    Men det är ju bara att gömma undan på ett ställe som bara du vet!!! Det har jag ingen som märkt här hemma hos mig.
  • Anonym

Gurka är ganske den sämsta frukten/grönsaken att använda. Stor, stenhård och lite kantig. Hu. Men jag lovar, den går inte av. 

• Anonym (BANAN)

Kondom på bananen är bättre, om man nu inte vill köpa en sexleksak:)! Det tycker iaf jag.

Svar på tråden Kondom på gurkan?