• Myransmamma

Köpt parfym på nätet???

Undrar bara om nån där ute har köp parfym på nätet på parfym.se eller nordicfree.se???
    VAd tycker ni isf???

• Svar på tråden Köpt parfym på nätet???
  • Fidelis ad urnam

Min man köpte parfym till mig från den sistnämnda och han var mycket nöjd med allt

• Zelmilainen

ja har beställt från parfym.se flera ggr och varit riktigt nöjd. sjukt bra priser, supersnabb leverans och jättebra förpackat. smidigt att man slipper frakt (som visserligen ej e så mkt, men iaf) vid en viss summa med.

nehepp...
  • Myransmamma

Det låter bra, hörde nämligen av en att det skulle vara kopior o utspädda parfymer. Men jag har handlat o är nöjd.

• Bubba80

Har säkert handlat ett 10 tal ggr fr nordicfeel.se och har aldrig blivit missnöjd

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mamma till världens finaste Filip & Emil ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • 071001

Köpt från båda och varit nöjd.

• PrettyLittleMe

Både jag och min pojkvän brukade handla från parfym.se och nordicfeel, men blev tipsade av några kompisar om perfumeheaven.se. Vi har handlat där flera gånger nu och har varit jättenöjda med dem! De är snabba, trevliga och har mycket bra priser också! Kan varmt rekommendera dem! Skrattande 

• familjepappan

jag har beställt från http://www.bloomify.se/ några gånger och allt har funkat super. Bra priser, snabb leverans varje gång.

• sötnos

Jag handlar också på perfumeheaven.se och allt har fungerat jättebra. Låga priser, stort sortiment men framförallt är deras support grymt bra. Jag är jätte nöjd med dem!

Svar på tråden Köpt parfym på nätet???