• Anonym (nyfiken)

Kissex?

Jo, det är så här att jag har träffat  en fantastisk man. Vi klaffar perfekt både sexuellt och mentalt. Sexuellt är vi intresserad av samma saker och gillar båda att prova "lite nytt".

Nu är det så att han har en fantasi som han skulle vilja prova på och jag tycker väl att man kan testa innan man säger nej. Han vill alltså att jag kissar på hans k*k i badkaret. Min fråga är om jag måste förbereda mig på något särskilt sett? Dricka mycket vatten? Undvika att dricka något särskilt?

• Svar på tråden Kissex?
  • Anonym (Uppskattande)

Kul att du är positiv till hans önskemål.
    Drick mycket vatten, det räcker. Du ska vara riktigt kissnödig, inte bara klämma fram 2 droppar.
    Ska du bara kissa på k*ken så behöver du inte undvika något alls mer än det som luktar mycket t.ex. sparris eller kaffe.
    Ska han smaka, så drick bara vatten under dagen, och mängder av det.

Ibland kan det vara lite låst att kissa på någon annan, då kan man träna genom att du kissar  på toan samtidigt som han är inne i badrummet.
    Ha så kul och njut.

• Dominant

Det är inte så lätt att kissa annat än där man är van vid som man kanske kan tro. Exempelvis så kan du ju pröva att kissa där du sitter nu (vid datorn, naturligtvis kan du avbryta precis när det är på väg), om du inte tränat så krävs det en del övning för att bryta det inlärda mönster man har att hålla sig annat än på en toalett.

• Anonym (försöker)

vill också försöka mig på detta med killen. men jag har svårt för det, alltså gillar idén men KAN verkligen inte kissa när andra är i närheten o "på beställning". Brukar inte ens ha med tjejkompisar på toan som tydligen alla andra har :D
    Men ska börja öva mig mentalt (förra gången drack jag flera liter vatten, men det gick ändå inte fast jag var super kissnödig), men ska börja med att låta dörren va öppen när jag är på toan så får vi väl se om det går att öva upp sig eller inte.

• Anonym (Uppskattande)
    Anonym (försöker) skrev 2011-03-27 12:08:58 följande:

vill också försöka mig på detta med killen. men jag har svårt för det, alltså gillar idén men KAN verkligen inte kissa när andra är i närheten o "på beställning". Brukar inte ens ha med tjejkompisar på toan som tydligen alla andra har :D
    Men ska börja öva mig mentalt (förra gången drack jag flera liter vatten, men det gick ändå inte fast jag var super kissnödig), men ska börja med att låta dörren va öppen när jag är på toan så får vi väl se om det går att öva upp sig eller inte.

Träning och rätt inställning gör att du kommer att lyckas.
    Ha så kul.
  • Anonym (tips)

För att det ska bli fräschare och även lukta mindre kiss Tungan ute, så drick mycket, och kissa ofta! alltså inte bara dricka och spara i kroppen en massa för att kissa mera sedan. utan drick kontinuerligt, och kissa lite emellan. När du gjort det par gånger, så kan du dricka upp dig, och sedan kissa på din partner, 
    Så gör vi, och tycker det fungerar bra.  

• Hexspiritus

Tycker du ska börja på hans trolleripinne sen köra nerifrån o upp och låta han äta nykissadfi***, rub it in, så att säga. 

Han kommer gilla det, 

Stört nog gillar jag deet också, vet inte varför, 

• Anonym (Swinger)

Bra tips redan om att undvika sparris, kaffe och öl. Ett annat bra tips är lite matolja i golvbrunnen. Oljan bildar en hinna som hindrar lukt att tränga fram när man lekt fördigt.

Svar på tråden Kissex?