• HN79

Kostnader för avlivnig

Någon som har ett ca pris på avlivningar av hund? Förstår ju att det varierar mellan olika platser men jag vill bara ha nått mellan tummen och pekfgret vad det kan tänkas gå på.

• Svar på tråden Kostnader för avlivnig
  • theresepetersson

hej för mig här i haninge kostade det 2300:- 
     men som sagt kan variera från ställe till ställe .

• fridapyret

Allt från 800 till 2000 det betor på vart du bor och vilken veterinär du väljer

• dezibel

1400 betalade jag i Västmanland och då tog dom hand om kroppen.

• logg81

Jag betalade bara 1000 kr för kremering sist jag tog bort en hund. Jag tror mamma betalade 1500 för avlivningen av sin hund plus att de tog hand om hunden efter... Vi bor i Östergötland...
    Vet inte om storlek på hunden kan ha något att göra med priset oxå...

Vad tråkigt att du funderar på sånt här... =/

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Lady without tattoo

Ring o fråga

JAG HAR EN RENRASIG HUND
  • HN79

Tack för svaren. Såklart får jag ju veta när det är dax. Ville bara veta på ett ungefär eftersom jag tack och lov alrig behövt göra detta innan. Men nu är beslutet tagit att min vän ska få vila.

• SandraP81

Betalade 5000 för avlivning + kremering + urna på strömsholm, detta var akut på en söndag så det kostade extra.

• Vill inte ha barn

TS, vad är skälet för att avliva hunden?

Hoppas VERKLIGEN att det är befogat.

• Vissla

Oavsett om det är befogat eller inte tror jag inte att du kan få TS att ändra sig.

• Vill inte ha barn
    Vissla skrev 2011-03-26 22:14:01 följande:
    Oavsett om det är befogat eller inte tror jag inte att du kan få TS att ändra sig.
    Var bara tvungen att fråga eftersom folk på Familjeliv verkar avliva djur godtyckligt, för minsta lilla sak...
Svar på tråden Kostnader för avlivnig