Icas matkasse
Hejsan!
Är det någon som har prövat Icas mattkasse? Hur funkar den och är ni nöjda?
Hejsan!
Är det någon som har prövat Icas mattkasse? Hur funkar den och är ni nöjda?
Har inte prövat själv, men har en arbetskamrat som gjort det. Dom är två i familjen och är väldigt nöjd med kassen. En annan bekant har små barn,och dom gillar den inte. Maten är för "svår" för små barn. Ovanliga smaker.
Har Ica matkasse också? Det har jag helt missat! Vad kostar det? Finns det i hela Sverige? Många frågor - jag försökte faktiskt Googla men fick bara upp något om Umeå?
Det är ganska så nytt tror jag. Såg de för ett tag sedan på ica.se när jag hade loggat in men jag läste de aldrig o nu när jag ska titta kommer jag inte in.
Vi bor i Umeåtrakten, vet inte om den finns på fler ställen. Tro den kostar 499 för 4 middagar 4 pers. Du kan du för fler dagar, vet inte priset.
I veckan är det bla broccolisoppa med rostat fullkornbrud och tonfiskröra, kyckling med röd curry. Tidigare har det varit rotsakspytt, gös, lammfärsbiffar mm
Många tack för svaren
I Umeå finns vad jag vet Linas Matkasse också, och säkert några fler. Middagsfrid, skulle jag också tro. Sök på "matkasse leveransområden jämför köp" eller liknande
MVH kanpai