• Kicki10

    Nya vänner, ensamstående med barn, i Kungsbacka eller Göteborg

    Hej,
    Jag är ensamstående mamma 45 år, med 5,5 årig dotter på heltid och bor i Kungsbacka, Söker nya vänner, med barn i samma ålder, för att få ett bättre socialt nätverk med andra i samma situation. Du får gärna vara 35+.och tycka om att hitta på saker. Jag arbetar, bor i hus och har ett ordnat liv.

  • Svar på tråden Nya vänner, ensamstående med barn, i Kungsbacka eller Göteborg
  • Barnaktiviteter

    Hejsan!!!

    Jag är precis ny här och tycker det skulle vara väldigt kul att få lära känna en mamma som också har sitt barn på heltid. Vi är ju inte så många som är det... Vi har ett gott liv, men jag saknar vuxenkontakt med någon som har det mer som vi... Att kunna göra roliga saker med på helgerna.... Att få prata vuxenprat med en förälder osv... Hoppas att Du vill svara och berätta lite om dig själv.... Ha det så jätte bra så länge....

  • sunnyd

    Hej, jag är 35 + med en 2 årig dotter i Kungsbacka.Låter som en kul ide att träffas andra som är också ensamstående.

  • Olga 862

    Hej!
    Vad bra att jag hittat er!
    Är ensamstående mamma med två barn på heltid, bor i Kungsbacka kommun. 
    Har ni börjat träffa varandra? Vill gärna vara med.Skrattande

  • Hong

    Hej på er!  Så kul om jag kan lära känna er. Jag har också en son fyra år, men bor bara ensam i Kungsbacka. Jag försöker hitta på roligt saker hela tiden till min son men det räcker inte ibland. Det blir kul om vi kan umgås på helgen för våra barn kan leka tillsammans. Har det bra på er och hör gärna från er.:)

  • Hong

    Hej igen:)! Jag har glömt sagt att jag bor i Kungsbacka, söker jätte gärna ensam pappa även ensam mamma som har samma intressant  tar hand om sitt barn. Kram på er och hör gärna från er.:)

  • Marie 272

    hej här är oxå en ensamstående mamma. jag är 44 o min son är 10 år. vi bor utanför landvetter ,,inte sååå jättelångt till kungsbacka!!
    har min pojk på heltid, utan släkt o vänner,,,försvunnit av någon anledning,,,,jaaa just det ja,,,man kan ju inte bjuda hem en singelmamma på middag, fika o dyl. man bara MÅSTE vara ett par!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hör gärna av er om intresse ffinns. 

  • takida
    Marie 272 skrev 2011-11-07 12:47:16 följande:
    hej här är oxå en ensamstående mamma. jag är 44 o min son är 10 år. vi bor utanför landvetter ,,inte sååå jättelångt till kungsbacka!!
    har min pojk på heltid, utan släkt o vänner,,,försvunnit av någon anledning,,,,jaaa just det ja,,,man kan ju inte bjuda hem en singelmamma på middag, fika o dyl. man bara MÅSTE vara ett par!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hör gärna av er om intresse ffinns. 
    nu svarar jag dig visst i två trådar..;)
    bli bjuden på middag är inte att tänka på längre som singelmorsa nä... utbudet av vänner har minskat rejält under åren som singel.... känns ibland som man är smittad av pesten eller nåt... 
  • magbula

    Hej hej

    Jag har en dotter på 5 och en son på 10, bor i Göteborg. Skulle vara kul och hänga på i denna tråd. Har ni träffats något?  

  • Marie 272
    hej alla!

    Nu är det ju många som svarat här,,ska vi inte slå slag i saken o faktiskt träffas!!!???????

    Söndagen den 22 mars 2012(långt fram,,,men då kanske alla har hunnit se detta) kl. 15.00 .

    Då träffas de som vill och kan vid fontänen på kungsmässan i kungsbacka. Igenkänning:: en enkel tulipan,,trallallalaa.......

    Hoppas verkligen att vi ses!!!

    kramisar           
Svar på tråden Nya vänner, ensamstående med barn, i Kungsbacka eller Göteborg