• NovemberSkatt

Feelgood filmer att ligga och titta på som gravid om kvällen :D

Jaha här tänkte jag vi kan dela med oss av lite härliga filmer som man mår bra av att se, ( feel good filmer).
    Som gravid blir det mkt liggandes vid tv'n/datan så vad är nu era film förslag.. ??

Här har jag några som bara sådär ploppar upp..

Juno
    9 Months
    Knocked up
    Coops
    Jalla jalla
    Smala sussie

• Svar på tråden Feelgood filmer att ligga och titta på som gravid om kvällen :D
  • NovemberSkatt
    Anova skrev 2011-03-26 00:14:54 följande:
    Jag såg Caramel i kväll www.imdb.com/title/tt0825236/ mycket trevlig film. Riktig tjejfilm. (finns att se gratis på Voddler)

Min favvofilm i feelgoodgenren är Le huitième jour (den åttånde dagen). www.imdb.com/title/tt0116581/
    Okej ska kolla upp dem filmerna :) tackar!
  • Yasa

Ja förstod nog kanske inte riktigt men varför titta på mer film som gravid? Min fru är gravid nu men ser inte mycket mer på varken tv eller film. Nyheter och ev en film nån morgon. Hon gillar dock TomteTass.

• madeleine82

vad gillar du för typ av flm då? får den vara sorglig(vet att visa gravida inte tål sånt hihih)

• NovemberSkatt
    Yasa skrev 2011-03-26 02:32:30 följande:
    Ja förstod nog kanske inte riktigt men varför titta på mer film som gravid? Min fru är gravid nu men ser inte mycket mer på varken tv eller film. Nyheter och ev en film nån morgon. Hon gillar dock TomteTass.
    För ex mig som är 22 så är det så att många av mina vänner är ute och festar på helgen och jag är hemma.. plus att jag är trött av min graviditet så då är det skönt att ligga och glo på just film och bara mysa.
Svar på tråden Feelgood filmer att ligga och titta på som gravid om kvällen :D