Kan man koka knäck med matlagningsgrädde???
Är så sugen på att koka knäck. Men jag har bara 15% matlagningsgrädde hemma, sambon meckar med bilen så jag kan inte ta mig till affären heller. Kan man koka på grädden jag har hemma, vad tror ni???
Är så sugen på att koka knäck. Men jag har bara 15% matlagningsgrädde hemma, sambon meckar med bilen så jag kan inte ta mig till affären heller. Kan man koka på grädden jag har hemma, vad tror ni???
Jag vet inte, jag skulle nog inte testa... men man vet ju aldrig!
Åh vilket tråkigt svar Jag tror jag provar så får vi se, jag kan tala om hur det gick.
Tack/ Sammie
hur gick det?? nyfiken=)
Oj så snabb är jag inte!!! Inlägg Idag 14:03
Det blir kanske inte förrens ikväll
jag gjorde det för ett par veckor sen.. det blev kanongott använde dessutom laktosfri matlagningsgrädde!!
hur gör ni med kastrullen, jag har alltid jätte svårt att få bort knäckresterna och tillsist slänger jag bara kastrullen.
finns det något bättre sätt än stålullen
Jag har bara provat med laktosfri vispgrädde. Menar du att det går med matlagningsgrädden också Honey? Det vore ju superbra!!
Ekorren.
varmt vatten å diskmedel i grytan som får stå en stund har funkat för mej!
japp laktosfri matlagningsgrädde var det jag hade.. super eftersom den inte är lika fet som vispgrädde å så mår inte den laktosintolerante sambon dåligt heller
Wiiiihoo vad glad jag blir Ikväll blir det knäckkokning!!!!
Millus: Jag använder också varmt vatten och diskmedel och så får kastrullen stå så, kanske ett par timmar. Har aldrig haft problem att bara diska ur den med diskborsten sen.
Honey: Tack!
Ekorren.
det funkar kanon att koka i micron
Mikroknäck e mycket godare än kastrullknäck. Går dessutom mycket fortare. Matlagningsgrädde har jag dock inte testat med.
Går det med havregrädde tro?
Nu har jag kokat knäck med 15% matlagningsgrädde. De vart jättegoda!!!!
F-låt en tvivlare! Då ska jag tamigsjutton prova det själv!!!!!!!!!