• Pappa44

Orakad kvinna Var??

Hej! hopplöst hitta en naturlig orakad kvinna ,var finns dom?hur gör man för hitta dom?Flört

• Svar på tråden Orakad kvinna Var??
  • Anonym

Finns det??!!
    Tror inte det finns om de inte går på cellgifter.
    Kan ju fråga dig samma då vart finns det naturliga rakade män utan en massa skägg som sticks överallt!!!!!?????

• Nyfiken gul

här är jag!

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • zygoma girl

Jag finns men jag är tyvärr redan gift sedan många år med en man som, liksom du, tycker att orakat är sexigast.

På vintern är jag sexigt orakad men när sommaren kommer åker rakhyveln fram. Det ska erkännas att det är väldigt praktiskt att maken tycker hår är sexigt, själv är jag dock mer tveksam.

• Anonym (gillar orakat)

Jag vet inte var du söker, men av de 7 kvinnor jag har träffat och haft sex med senaste åren ,har bara en varit rakad. Jag har träffat dem på olika dejtingsajter.

• Pappa44

tack för svaren men en del menar kanske orakat = ansat och att man har kvar liten sträng osv,,,jag menar helt orakat, en riktig buskeFlört

• Pappa44
    zygoma girl skrev 2011-03-26 10:58:22 följande:
    Jag finns men jag är tyvärr redan gift sedan många år med en man som, liksom du, tycker att orakat är sexigast.

På vintern är jag sexigt orakad men när sommaren kommer åker rakhyveln fram. Det ska erkännas att det är väldigt praktiskt att maken tycker hår är sexigt, själv är jag dock mer tveksam.
    Lyckans man:)
  • Anonym (växlar)

Här växlar jag.
    Ibland helt orakad och ibland rakar jag läpparna och ner liksom, har alltid busken ovanpå kvar.

Har testat helrakat och det kändes så himla fel! Helt osexigt.
    Men det är skönt att raka läpparna för oralsexet blir så mycket bättre både för mig och maken  

• Anonym

Jag skulle aldrig få för mig att raka mig där nere (under armarna och på underbenen - ja). Gillar att se ut som en riktigt kvinnlig kvinna Gillar också att min man har mycket hår mellan benen och på bröstet, det är härligt manligt.

• snorkan
    Anonym skrev 2011-03-26 20:04:35 följande:
    Jag skulle aldrig få för mig att raka mig där nere (under armarna och på underbenen - ja). Gillar att se ut som en riktigt kvinnlig kvinna Gillar också att min man har mycket hår mellan benen och på bröstet, det är härligt manligt.
    jag känner tvärtom, vill gärna ansa, annars känner jag mig som en grottmänniska haha och killen får gärna tunna ut lite åxå, då ser även kuken större ut.
  • Mamsis

Tja, jag rakar mig ibland och ibland inte, ibland ansar jag osv.. Beror på vad jag känner för

• Pappa44
    Anonym skrev 2011-03-26 20:04:35 följande:
    underbart
  • Anonym (aldrig)

Har aldrig rakat och har inte planerat att raka.

• Anonym (gillar orakat)
    Anonym (gillar orakat) skrev 2011-03-26 11:13:32 följande:
    Jag vet inte var du söker, men av de 7 kvinnor jag har träffat och haft sex med senaste åren ,har bara en varit rakad. Jag har träffat dem på olika dejtingsajter.
    Pappa44 skrev 2011-03-26 13:14:03 följande:

tack för svaren men en del menar kanske orakat = ansat och att man har kvar liten sträng osv,,,jag menar helt orakat, en riktig buskeFlört

Jag menar helt orakade.
  • Anonym (gillar orakat)
    Hair48 skrev 2011-12-30 00:42:36 följande:
    Underbart med buske
    Ja, så ska det vara!
  • Anonym (hårig)

här är en till kvinna. dock upptagen:-P

• Anonym (nope)

rakar inte heller. Det har väl hänt men då handlar det endast om lite hår "mellan" sas, inget av det som syns om man ser mig. Men det händer mkt sällan att jag gör så, kanske ibland på sommaren.

När jag motionssimmar på badhuset så ser jag sällan några rakade kvinnor i duschen faktiskt, så jag har ingen aning om hur vanligt det är men jag får ju för mig att det är vanligare bland yngre kvinnor än min egen ålder som är 40 ca.

• Hair48

Finns det ingen ledig kvinna här då;)

Svar på tråden Orakad kvinna Var??