• Anonym (undrande)

Hör snopp och fötter/händer ihop?

Ja.. Min undran är precis som rubriken lyder.

Alla har väl hört stora fötter/ händer = stor snopp. De jag har haft sex med (2st) har haft 43 på skor, lagom stora händer och medelstora penisar. Så jag kan varken säga om det stämmer eller inte och när en bekant visade sina nya skor i stl 41 ( jag tyckte det var små fötter på en man) så började jag och min man fundera och diskutera kring om det låg någon sanning i detta.

Finns det någon som kan bekräfta eller dementera det här?

• Svar på tråden Hör snopp och fötter/händer ihop?
  • Välvillig

Det finns förmodligen ett svagt samband mellan kroppsstorlek rent allmänt och storlek på penisen.

Själv har jag 46 i skor och är 16 cm lång så någon garanti finns ej. Du får testa med 41an!

• mamma till tre busungar

Kan det inte vara allmäna kroppsstorleken då? Liten man = små fötter = liten ......

• Anonym

Stora fötter och stora händer har alltid suttit på en man med stor kuk för mig, små fötter mer normal kukstorlek. Ingen stor man jag mött har haft en liten en.

• Anonym (undrande)

Då drar jag alltså slutsatsen att det egentligen inte har något samband men att om man vill ha störst chans att hitta någon med stor drule ska man gå på en man som är stor i övrigt (så chanserna iaf ökar). Min polare har antagligen liten då Flört. Tack så mycket!

• Anonym (Va fan)

Sko 42 penisen 17,5 cm

• Anonym (undrande)
    Anonym (Va fan) skrev 2011-03-27 09:06:35 följande:
    Sko 42 penisen 17,5 cm
    Då får flickan/flickorna du träffar en glad överraskning =)
  • Anonym (Nej)

Enligt vetenskapliga undersökningar finns det inget samband. Fakta!

Så dog denna tråd...

• Anonym
    Anonym (Va fan) skrev 2011-03-27 09:06:35 följande:
    Sko 42 penisen 17,5 cm
    Är du min man? han har precis de måtten!
  • Anonym (undrande)
    Anonym (Nej) skrev 2011-03-27 19:41:41 följande:
    Enligt vetenskapliga undersökningar finns det inget samband. Fakta!

Så dog denna tråd...
    Det var något sånt jag ville ha! (Gärna med hänvisning också.)
  • Anonym

Fötterna tror jag inte har så mycket med snoppstorleken att göra... har sett killar med storlek 47 i skor som haft normalstor penis och killar med storlek 42-43 som haft bamsekuk. Däremot händerna tror jag spelar in till viss kanske tom ganska stor del, iaf har jag märkt det bland dom killar jag legat med (och jag har hunnit med en hel del under åren), bredden/tjockleken på handen har inte spelat in så mycket men längden på hand + fingrar... de killar jag träffat som haft väldigt långa fingrar (vilket iofs innebär att dom haft stora händer) har även haft stor/lång snopp... över medel. Den killen jag träffat som hade störst händer, hade väldigt långa fingrar hade en kuk på 22 cm. Den killen jag träffat som hade minst händer (väldigt små) hade också minst snopp, mätte den inte men skulle tippa på 10-12 cm (stånd).

Svar på tråden Hör snopp och fötter/händer ihop?