Vad kan en julkorg innehålla?
Hej!
Jag håller på att baka och planera för årets julkorgar
Jag vill gärna ha nya idéer, så skriv ner alla idéer du har
Det behöver inte bara vara ätbara saker, ska även göra en del ljuskorgar och tar gärna emot tips där oxå!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-04 21:59:02:
Hitills har vi fått ihop:
Glögg, polkargris käppar, clementiner i papper, nötter, nötknäckare, ischoklad, pepparkakor, knäck, rischoklad, marsipan, marsipanfigur/gris, lussekatter.
Ananas, daddlar, tomteblosspaket, en minitomte, julbock, SPA-grejer, hembaktapepparkakor med glasyr,mystiskt the från fjärran öst,vackra doft ljus,
vackert julgodis både hemgjort och köpt,
gullig frukt, citronsmör, marmelad, saffransskorpor, chokladbollar med banansmak, fina servetter, badbomber med juldoft, doftpåsar i kanel, annanas, sharon frukt , nötter o kastanjer (ätbara då) grant äpple, röda vinter äpple, kvistar med röda bär, halm (att bädda korgen med), saft, drickbar choklad, sylt,eteriska oljer , rökelse, tvål, hjortronglögg, Physsalis, alla möjliga citrus frukt , melon till då med kanske, nån god senat ,pepparot, korv o ostar.. allt fin packad i fina juliga papper... har du nån som gillar skriva så kan du göra korg med en fin skrivbok,penna, doft papper , små fina godis, karmeller, biobiljetter
Det är massor med saker, men det finns säkert fler roliga idéer
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-19 22:08:18:
Nu finns det bild i mitt galleri