• Anonym (M)

Hur står din/din killes kuk?

Jag har bara sett en kuk med erektion och det är min pojkväns. 
    Den står när den är helt hård, rakt upp mott himlen om han står upp, alltså rest tätt intill hans mage. Ska jag suga eller den ska in i mig måste vi "bända ner den" så jag kan stoppa in den i munnen/den kan komma in i mig..

Men har förstått att det är väldigt olika från kille till kille?

Tycker detta är lite intressant, det måste ju betyda att olika sexställningar kan vara jätte olika med olika kukar, inte alls sammanhängande med storlek, utan också om kuken pekar upp, ner eller fram!

Vart har kukarna du sett/din kuk pekat i helhårt tillstånd?  

• Svar på tråden Hur står din/din killes kuk?
  • Anonym

min sambos står rakt ut om han stånd..eller rakt fram kanske man ska säga

jag tror att storleken har lite att göra hur den står...
    en väldigt lång och grov har nog svårt att stå rätt upp mot himlen om man säger så....

• Anonym (M)
    Anonym skrev 2011-03-29 14:47:26 följande:
    min sambos står rakt ut om han stånd..eller rakt fram kanske man ska säga

jag tror att storleken har lite att göra hur den står...
    en väldigt lång och grov har nog svårt att stå rätt upp mot himlen om man säger så....
    Hm, har jag inte tänkt på, fast jag tror inte min pojkväns är särskillt liten? Jag tror den är ganska normal stor, mer mot det stora hållet isåfall? Vet inte riktigt vad det beror på hur den står... 
    Gillar dock att den står så mycket för det känns som att den är är jääätte kåt och hård när den rest sig hela vägen upp mot magen och nästan trycker mot magen för att den bara vill fortsätta, x) 
  • Anonym

Yngre killars snoppar är ofta mot magen. Mannen är 37, och jhans står ganska rakt ut nuför tiden. 

• Anonym
    Anonym (M) skrev 2011-03-29 14:52:32 följande:
    Hm, har jag inte tänkt på, fast jag tror inte min pojkväns är särskillt liten? Jag tror den är ganska normal stor, mer mot det stora hållet isåfall? Vet inte riktigt vad det beror på hur den står... 
    Gillar dock att den står så mycket för det känns som att den är är jääätte kåt och hård när den rest sig hela vägen upp mot magen och nästan trycker mot magen för att den bara vill fortsätta, x) 
    jag har iaf uppfattat det som att mindre står högre upp., alltså närmare magen..men jag vet inte om det är så i verkligheten...
    kanske ska starta en omröstning haha...
    kille hur stor har du och hur står den  ?haha
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2011-03-29 14:56:36 följande:
    jag har iaf uppfattat det som att mindre står högre upp., alltså närmare magen..men jag vet inte om det är så i verkligheten...
    kanske ska starta en omröstning haha...
    kille hur stor har du och hur står den  ?haha
    Haha, bra idee! :D
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2011-03-29 14:56:33 följande:
    Yngre killars snoppar är ofta mot magen. Mannen är 37, och jhans står ganska rakt ut nuför tiden. 
    Oh, kanske sant, han är 22.. Så om vi håller ihop kommer den kanske till sist bara peka framåt... Buhu, ;)
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2011-03-29 15:01:51 följande:
    Oh, kanske sant, han är 22.. Så om vi håller ihop kommer den kanske till sist bara peka framåt... Buhu, ;)
    den tesen tror jag inte på...
    har varit med min sambo sedan han var 21 och han blir 31 nu..den har alltid stått likadant =)
  • Cornellia

Det är lite olika beroende på hur hård han är. Ibland typ mot magen, ibland rakt ut, men oftast något mellanting.

Dock pekar den alltid lite åt (hans) vänster.

• argen

ganska mycket uppåt och lite åt vänster... gissar på kring medelstorlek

Svar på tråden Hur står din/din killes kuk?