• Khloe

Nya vänner i Stockholm, finns ni??

Tänkte starta denna tråden på rätt plats denna gång, helt ny här på FL så man har inte så mkt koll. Hejsan!

Jag kommer snart flytta tillbaka till Stockholm från Göteborg och behöver verkligen en vän/vänner. Genom åren som gått så har saker hänt som gjort att man glidit ifrån vänner man växt upp med osv. Nu sitter jag utan någon kvar och känner att jag behöver någon mer än bara min pojkvän. Någon att skratta med, gå på bio med, festa med, bara hänga med och dela problem och glädje med. Det är så viktigt i livet och jag längtar så mycket efter en vän man kan lita på!

Känner du också som jag och inte vill spendera sommaren ensam, hör gärna av dig. Skulle vara superkul!

• Svar på tråden Nya vänner i Stockholm, finns ni??
  • bellsii

Självklart du får hänga med mej o mina nyfunna vänner :)

• Khloe
    bellsii skrev 2011-03-29 18:52:11 följande:
    Självklart du får hänga med mej o mina nyfunna vänner :)
    Men åh så gulligt=)=) Är det vänner du funnit här på Familjeliv??
  • bellsii

Några av dem hittade jag här, men jage  så social så fler vänner e bara kul

• Khloe
    bellsii skrev 2011-03-29 21:52:31 följande:
    Några av dem hittade jag här, men jage  så social så fler vänner e bara kul
    Oh va roligt=)
  • vettefan

Kan du tänka dig en killkompis så jobbar jag i Stockholm men bor i Uppsala! :) Jag är 25. Bara att PM:a mig eller svara här så kan vi nog fixa lite nytt åt dig :)

• Khloe
    vettefan skrev 2011-04-03 14:55:06 följande:
    Kan du tänka dig en killkompis så jobbar jag i Stockholm men bor i Uppsala! :) Jag är 25. Bara att PM:a mig eller svara här så kan vi nog fixa lite nytt åt dig :)
    Vill helst ha tjejkompisar, tack iaf =)
  • vettefan
    Khloe skrev 2011-04-03 14:56:02 följande:
    Vill helst ha tjejkompisar, tack iaf =)
    Visst är det oftast så! Och ofta så tror alla kvinnor som surfar dessa sidor att dess läsare/besvarare ska vara av samma kön. Döm då icke! Jag är van :)
  • Khloe
    vettefan skrev 2011-04-03 14:58:59 följande:
    Visst är det oftast så! Och ofta så tror alla kvinnor som surfar dessa sidor att dess läsare/besvarare ska vara av samma kön. Döm då icke! Jag är van :)
    Man märker nog ganska så fort om man pratar med en tjej lr en kille.. har råkat ut för det också!
  • HellaH

Jag känner också som du! Vill gärna träffa nya vänner! Glad 

Var i Sthlm bor du/ska bo?

• Khloe
    HellaH skrev 2011-04-03 21:52:20 följande:

Jag känner också som du! Vill gärna träffa nya vänner! Glad 

Var i Sthlm bor du/ska bo?

Hej där!=)

Jag kommer flytta till huddinge, vart bor du?
  • HellaH
    Khloe skrev 2011-04-04 13:40:24 följande:
    Hej där!=)

Jag kommer flytta till huddinge, vart bor du?
    Ok, ganska nära mig då! :) Jag bor i Västerhaninge. När flyttar ni? Eller du? Har för mig att du skrev i den andra tråden att du var singel, så jag kanske har rört ihop det... :P

Hur gammal är du?

Skummade lite i den andra tråden, vad många ni var där! :) Vore väl kul om du kunde få till nånting!
  • Khloe
    HellaH skrev 2011-04-06 22:12:53 följande:
    Ok, ganska nära mig då! :) Jag bor i Västerhaninge. När flyttar ni? Eller du? Har för mig att du skrev i den andra tråden att du var singel, så jag kanske har rört ihop det... :P

Hur gammal är du?

Skummade lite i den andra tråden, vad många ni var där! :) Vore väl kul om du kunde få till nånting!
    Jahaa där ser man, vad kul!! Jag flyttar om knappt en månad! Jopp, jag e singel så det skulle vara kul att träffa nya vänner verkligen!! =)
Svar på tråden Nya vänner i Stockholm, finns ni??