Hur länge måste jag ladda ny iphone innan jag kan använda den??
Jag hittar inte i anvisningarna om just laddningen. Måste den laddas ett dygn innan jag kan börja använda den?
Jag hittar inte i anvisningarna om just laddningen. Måste den laddas ett dygn innan jag kan börja använda den?
Nu för tiden brukar man inte behöva ladda mobiler mer än fullt innan använding. Om detta även gäller just iPhone kan jag däremot inte svara på.
Det tar bara nån timme att ladda den fullt
Bara ladda den tills den är 100 %... =)
=) Guud så bra! Ja jag tyckte väl att det lät lite gammalmodigt med 1-dygnsladdning! =)
Haha.. Oftast så är dem fabriksladdade nu så man kan använda dem direkt vid köp.. =)
En fråga till då....jag får inte upp "säker borttagning" av USB när iphonen är ikopplad. Är det bara att dra ut iaf eller?
Vill du få bra batteritid så bör du ladda ca 16 timmar första gångerna. Många klagar på att batterierna måste laddas ständigt, och det beror oftast på att dom aldrig ger batterierna nog med tid i laddaren i början. Sedan bör man göra det då o då. Dessutom bör du slå av telefonen helt ut i mellan. Gör du inte det så äär risken stor att den börjar låsa sej och tjafsa.
Nu finns det säkert vissa som tycker att jag har helt fel, men för mej har dessa skötselråd gjort att jag är väldigt nöjd med både prestanda och felfrihet.