• Anonym (Okunnig)

Sexleksak i julklapp - vad skall förstagångsköparen köpa...?

Hej alla!

Idag har jag och min man besämt oss för att vi i julklapp skall ge varandra varsin sexleksak. Vi har varit gifta i 8 år och har aldrig vare sig haft, eller provat ngn leksak. Men nu tycker vi det är dags att köpa två saker, som vi båda tycker om, eller i vart fall en till varje s a s ... .

Det behöver inte nödvändigtvis vara en leksak som båda kan använda, men det är ju ett plus i sådana fall... Så ni som är litet mer erfarna än vad vi är, vad skall vi köpa??
    Vi har tittat på www.lustjakt.se men blir inte klok på vad man skall använda alla sakerna till, ja okunnig som man är *ler litet pinsamt* Så pls rekommendera ngt som inte är alltför dyrt men ändå bra!

• Svar på tråden Sexleksak i julklapp - vad skall förstagångsköparen köpa...?
  • Alvi

Om du gillar pill i rumpan skulle jag nog rekommendera buttplug.... Kan ju användas av båda... Har aldrig använt en sån själv, men en vacker dag kanske...

Sen skulle jag nog ta antingen en vanlig mjuk (alltså utan maskineri inuti, det blir så hårt då) dildo i vettig storlek, och/eller en vibrator.

Lycka till!! Glöm inte att uppdatera oss snusktanter om hur det gick sen!!

• Anonym (Okunnig)

sisu: Tack för inlägget, skall kika på dem. Och ja, jag skall nog rapportera efteråt, hahahaha.

âr det fler som har tips??? puffar...

• Anonym (beroende)

Alltså, jag har fått en ny kompis, han heter Mr Rabbit den rekomenderas STARKT.. har själv blivit med i två- minuters- klubben tack vare denna pryl

• piffan

Anonym(Beroende)

Står du verkligen emot hela 2 minuter..hehe...

• 1977

varför inte handbojor eller någon olja!?

• Anonym (Ha lite...)

En delfin,det kar jag hemma....
    Vibrerar med olika takt och hastighet.
    Passar för er båda.Han trär på det på snoppen så den ger båda en underbart skön stund

• Anonym (säljare)

Som säljare av sexleksaker kan jag bara säga att min favorit är dolfinger som mannen trär på snoppen. Sen finns det med och utan sladd till vibratorn. Den jag föredrar har sladd och 6 olika vibblägen. Blir så bökigt annars om man ska behöva ner emellan sig för att ändra vibrationen
    Lycka till!

• Coursell

Det finns en produkt som jag varmt kan rekomendera till din pojkvän. Den heter Vibrerande potensring och kostar 240:- (hos lustjakt). Den består av två ringar i Latex som sitter ihop med en vibrator i mitten. man trär den ena ringen runt penis (i slakt tillståd rekomenderas) och den andra ringen runt pungen. Den har fått många bra recensioner, både för att den känns jättebra och för att det är en produkt som vänder sig i första hand till killar utan att vara en lösvagina.

Det finns ju många olika varianter av klitorisvibratorer att trä på penis. På Lustjakt har vi bla en mindre variant som kostar 170:- upp till den exclusivare som "anonym säljare" pratar om misstänker jag. Den heter Dolfinger och kostar hos oss 459:-

En bra nybörjarprodukt annars är ett vibrerande ägg. Finns fler olika att välja på. Det är ett ägg som har en kontroll och sladd imellan. Ägget kan man använda för vaginal stimulans eller som klitorisstimulator. Du kan även använda den till att stimulera din man.
    Ägget är en ganska så oskyldig produkt som man även kan använda till att massera ömma nackmuskler med.

Vill du ha fler förslag?

• Coursell

Oj, ser nu att du skrivit att det var dolfinger "anonym säljare"läste inte tillräckligt noga. Håller med dig, den är en favorit hos många.

• Anonym (Okunnig)

Jatck, fler førslag mottages gærna, gærna också med beskrivning vad och hur man skall anvænda dem... Vi ær ju som sagt inte såååå kunniga inom området. Detta med æggen, hur gør man med dem??

Skall hur som helst gå in igen på lustjakt och titta på leksakerna.
    coursell: vet du om lustjakt också kan sænda till andra lænder i norden??

• Coursell

Ett vibrerande ägg, är runt och ovalt. I ena änden sitter en sladd som går till en dosa med batterier. Den använder du för att sätta på, stänga av och reglera vibrationerna. De kan du använda för att stimulera klitoris med vibration. Eller andra ställen där du vill ha vibratorstimulans.

Jag är osäker på om vi sänder till andra länder, tror att vi gör det numer. Jag kan kolla upp det för jag jobbar som säljare för de.

• Coursell

Nu har jag pratat med kontorspersonalen på Lustjakt. De kan skicka inom Norden men det blir lite omständigare. Du får kontakta dem via mail eller telefon istället för att beställa via hemsidan.
    Det som gällde var framför allt att du får förskottsbetala grejerna. Och hur mycket frakten skulle bli kunde man inte säga förrän man visste vad du/ni ville beställa.

• AnnaLund

Buttplugg är trevligt. Satsa bara inte på för stor storlek för då blir det negativ effekt. Köp också lite glidmedel, t. ex. klick på apoteket.

• AnnaLund

En annan sak som man kan köpa är ett par trosor med fransk öppning. Det är den varianten där trosan är öppen i hela grenen så att hålen och kli.. är frilagda. Syndigt värre!!!

• Anonym (*LER*)

En helt vanlig enkel dildo med steglös vibrationer skulle jag rekomendera om det är första... blir lätt fel om man ska prova avancerat direkt!!!! jag är jättenöjd med min lilla rosa....

• Anonym (Okunnig)

Nuuuuu har jag tittat och læst alla recensioner om dolfinger, verkar verkligen vara en hærlig sak før båda... Den tror jag att jag bl a tar,

Sedan skall vi væl kika på ngt mer kanske, nu nær man ændå ær igång... hihi

Kom gærna med fler førslag!

• Anonym (Japp)

Ni bara måste prova den avancerade Rabbiten som heter Ultra 7 beaver Eclipse.
    Stooor skillnad!!!
    Jag har Mr Rabbit originalen, men de två går inte att jämföra. Skulle inte kunna leva utan den!!!

Jag säger bara grattis och garanterar den bästa julen och ett härligt år 2006. Att ni har gått misste om sexleksakernas underbara värld hittills, vilken skam....lycka till och njuuuut....

• MissLyckad

TS!

Vad skojj :)

Har inte testat så mycket men kan kort säga lite om det jag testat. Har slängt upp en bild i mitt galleri på mina leksaker så du får se hur de ser ut, så vet du lite mer vad jag tjötar om ;)

Den vinröda staven är en ?vanlig? stav. Som går bra att använda i alla hål :) Enligt min smak inte så himla kul men den har vibrator funktion och är skön att onanera med. Det finns stavar utan vibrator, men jag tycker absolut du ska ta en med vbrator, vill du inte använda funktionen är det ju bara att låta bli, men förmodligen vill du använda den :)

Den lila staven är en s.k. multistav. Den vibrerar och snurrar runt plus att den stimulerar klitoris samtidigt med ?öronen? som sticker ut. Du kan själv reglera hastighet och om du vill ha på både stav och öron samtidigt eller var för sig. DEn är grov och skön men tyvrr får man inte upp dne så långt. Den är även rätt dyr men som sagt himla skön. Det dåliga med den är att den käkar batteri som bara den :/

Den långa grejen med kulor på är s.k. analkulor, som man för in i baken och drar ut precis när man får orgasm, himmelskt skönt!!! Rekommenderas verkligen! Funkar på både man och kvinna.

Den lilla rosa saken längst till vänster är en sk butplugg, som man för in i baken, den vibrerar och är allmänt skön både för man och kvinna :)

Uppe i vänstra hörnet har du olika typer av pubisringar, som man sätter på mannens snopp. Det fördröjer hans orgasm och det stimulerar dig. Fats jag tycker bara att de är osköna, tar bort känslan och skaver.

De små klämmorna med kedja är bröstklämmor som man kan sätta i tuttarna, det ger smärta som i sin tur ger njutning, det är mega skönt om man tänder på smärta och dominans, skönt för både man och kvinna.

Sen har du lite handklovar och rep om man gillar att binda fast varandra :)

Hoppas det var till någon hjälp och att ni hittar något ni gillar. Glöm inte att allt är individuellt

Svar på tråden Sexleksak i julklapp - vad skall förstagångsköparen köpa...?