TS!
Vad skojj :)
Har inte testat så mycket men kan kort säga lite om det jag testat. Har slängt upp en bild i mitt galleri på mina leksaker så du får se hur de ser ut, så vet du lite mer vad jag tjötar om ;)
Den vinröda staven är en ?vanlig? stav. Som går bra att använda i alla hål :) Enligt min smak inte så himla kul men den har vibrator funktion och är skön att onanera med. Det finns stavar utan vibrator, men jag tycker absolut du ska ta en med vbrator, vill du inte använda funktionen är det ju bara att låta bli, men förmodligen vill du använda den :)
Den lila staven är en s.k. multistav. Den vibrerar och snurrar runt plus att den stimulerar klitoris samtidigt med ?öronen? som sticker ut. Du kan själv reglera hastighet och om du vill ha på både stav och öron samtidigt eller var för sig. DEn är grov och skön men tyvrr får man inte upp dne så långt. Den är även rätt dyr men som sagt himla skön. Det dåliga med den är att den käkar batteri som bara den :/
Den långa grejen med kulor på är s.k. analkulor, som man för in i baken och drar ut precis när man får orgasm, himmelskt skönt!!! Rekommenderas verkligen! Funkar på både man och kvinna.
Den lilla rosa saken längst till vänster är en sk butplugg, som man för in i baken, den vibrerar och är allmänt skön både för man och kvinna :)
Uppe i vänstra hörnet har du olika typer av pubisringar, som man sätter på mannens snopp. Det fördröjer hans orgasm och det stimulerar dig. Fats jag tycker bara att de är osköna, tar bort känslan och skaver.
De små klämmorna med kedja är bröstklämmor som man kan sätta i tuttarna, det ger smärta som i sin tur ger njutning, det är mega skönt om man tänder på smärta och dominans, skönt för både man och kvinna.
Sen har du lite handklovar och rep om man gillar att binda fast varandra :)
Hoppas det var till någon hjälp och att ni hittar något ni gillar. Glöm inte att allt är individuellt