Hjälp med klurig present
Har en kusin som fyller år idag och han brukar alltid få pengar av mig i present, fast på ett litet roligare sätt än i ett kort i kuvert... Men i år kommer jag inte på hur jag ska ge han dom!!
Tidigare år har han t.ex. fått pengar på nåt av följande sätt... Oftast påskanknytet då det oftast är påsk kring denna dag...
* Påskägg fyllt med folieinslagna chokladägg i guldfärger blandat med 50 tiokronor så d var svårt att hitta
* En hembakad coca-cola-kaka (typ sockerkaka) där jag gömde en 500-lapp i ett litet plastägg från kinderägg som han sen fick i sin bit
* En stor ihålig chokladhare där jag öppnat folien lite längst ner, gjort ett litet hål, rullat ihop en 500-lapp och tryckt in och sen stängt folien igen så det var omöjligt se att den var preparerad
Men i år behöver jag hjälp! Hur ska jag "gömma" 500-lappen?? Behöver inte vara påskigt på nåt sätt, är ju så länge dit i år ändå...
Nån som är lite klurig med bra fantasi som kan hjälpa mig snabbt! Ska på kalas ikväll, så det får inte ta allt för lång tid att förbereda... :)
Hoppas på hjälp... Tror han tycker det blir tråkigt med en slant i ett kuvert...