• elinile

Fira bröllopsdag på någon mysig plats i södra Sverige, VART??

vi ska fira vår bröllopsdag 15 maj och jag är nu på jakt efter något mysigt boende på en romantisk plats någonstans i södra Sverige (småland, Blekinge, skåne, halland, bohuslän), gärna vid kusten!

Tips?? Hittade ett supermysigt hotell i Lysekil, Strandflickorna, men det kändes lite för dyrt... Typiskt!!

• Svar på tråden Fira bröllopsdag på någon mysig plats i södra Sverige, VART??
  • Stårscha

Helsingborg är mysigt.

Demokrati innebär inte en rätt att aldrig känna sig kränkt, men däremot en rätt att inte bli berövad sina medborgerliga friheter
  • elinile

Tips på något mysigt hotell? GÄrna något mindre ställe o helst inte mitt inne i stan...

• Stårscha
    elinile skrev 2011-03-30 08:49:11 följande:
    Tips på något mysigt hotell? GÄrna något mindre ställe o helst inte mitt inne i stan...
    Om ni kan tänka er något enklare, så kan jag rekommendera vandrarhemmet Miatorp. Fräscha rum, fräscht kök och bra system för att ha egna matvaror i kyl/frys. Fri parkering, nära buss och promenadvänlig park.  http://www.miatorp.nu/
    Demokrati innebär inte en rätt att aldrig känna sig kränkt, men däremot en rätt att inte bli berövad sina medborgerliga friheter
  • Sibeb

Hotell Siesta i Karlskrona verkar hur mysigt som helst. Där kan man hyra ett hotellrum med eget bubbelbad. Jag hade bokat deras "Romantikerpaket" till mig och min man för ett tag sedan, men fick dessvärre ställa in.

www.hotellsiesta.com

Ha det så mysigt!

• elinile

Tack för alla tips!! Fina hotell! Grand Hotell Mölle blev snabbt en favorit! Men tyvärr för dyrt...

Tar gärna emot fler tips!!

• Stårscha

Jag vill gärna hjälpa dig att leta mer. Var går din prisgräns för boende i två nätter, på ett ungefär?

Svar på tråden Fira bröllopsdag på någon mysig plats i södra Sverige, VART??